Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 17 sierpnia 2021

,,Bez pożegnania" Harlan Coben

 ,,Bez pożegnania" 

Twórczość Harlana Cobena jeszcze do niedawna była u mnie w strefie czytelniczych planów. Po raz kolejny postanowiłam to zmienić.

W ,,Bez pożegnania" autor pokazuje w jaki sposób przeszłość i podejrzenie o morderstwo może mieć wpływ na całą rodzinę. Do tego dochodzi brak wiadomości o podejrzanym, mieszkanie w sąsiedztwie rodziny zabitej i robi się nieciekawie. Matka głównego bohatera przed śmiercią wyznała że jego brat jest niewinny. Czy to była prawda? Skąd mogła to wiedzieć?

Zapoznanie się z tą powieścią dostarczyło mi mnóstwo napięcia i emocji. Nie jest to za spieszna lektura, jednak to jest jej atutem. Harlan Coben znakomicie stopniował odkrywanie faktów, tajemnic. Gdy czytelnik miał już wrażenie, że wszystko zostało odkryte okazywało się, że to dopiero początek niespodzianek i przed nami do poznania są nowe informacje.

Od jakiegoś czasu kilka z lektur tego autora doczekało się przeniesienia na duży ekran. Miałam okazję zapoznać się z kilkoma z nich i jestem nimi zachwycona. Niezwykle interesuje mnie to w jaki sposób odtworzone zostaną wszystkie zawiłości ukazane w tym utworze. Na pewno skuszę się więc na jego adaptację.

,,Bez pożegnania" Harlana Cobena  to świetna pozycja ze skomplikowanymi bohaterami z przeszłością, niejasną teraźniejszością i pytaniami na które muszą znaleźć odpowiedzi. Jeśli chodzi o warstwę kryminalną to na pewno jedna z lepszych książek które czytałam w ostatnim czasie. 

Moja ocena: 5.5/6      
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że warstwa kryminalna jest nieźle skrojona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czytywałam powieści Cobena, ale teraz jakos mi one nie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam miniserial Bez Pożegnania na Netflixie i planuję go obejrzeć. Po książki Cobena też chętnie sięgam, ale tej nie miałam okazji przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa serialu i książki, więc na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie. Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sięgać w wolnym czasie po książki autora, jestem też bardzo ciekawa "Bez pożegnania".

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam książkę, wiec super że jest serial bo będę mogła sb od razu obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zaczynam gustować w tego typu książkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam fazę na Cobena, ale od dawna nam nie po drodze. Ale o tej książce już słyszałam i muszę przyznać, że nawet po tylu latach Harlan potrafi zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi bardzo interesująco. Czuję, że warto skusić się na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego Coben zawsze kojarzył mi sie z thrillerami i horrorami. Chyba coś mnie zaćmiło. Historia jest intreresująca. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa i intrygująca dla kobiet, mnie zapewne by nie porwała ;)

    OdpowiedzUsuń