Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 20 sierpnia 2021

,,Ślepa miłość" Agata Kołakowska

 ,,Ślepa miłość" 

,,Ślepa miłość" Agaty Kołakowskiej to kilkunasta książka w jej dorobku i zarazem moje pierwsze spotkanie z jej twórczością.

Ida postanowiła obecnie być w separacji z mężem i wyjazd do rodzinnego domu we Wrocławiu, w którym mogła pisać kolejny ze swoich scenariuszy całkiem jej odpowiadał. Na miejscu poznała Kubę, który być może miał jej pomóc w tym zadaniu. Mężczyzna zajmował się pracą nad traumami rodzinnymi, z których nawet mogliśmy nie zdawać sobie sprawy.

Jeżeli spojrzymy na to, że jest to pojedyncza historia to warstwa rodzinna i obyczajowa wydała mi się w przypadku tej pozycji nie do końca rozwinięta. Nie za wiele dowiedziałam się o rodzinie Idy, tym, czemu akurat chciała podjąć się separacji. Autorka w treść wplotła wątek z przeszłości, który także okazał się całkiem przewidywalny.

Pozycja ma 400 stron, tekstu jest tutaj sporo, jednak nic nie stoi na przeszkodzie by z całością zapoznać się w dłuższy wieczór. Czyta się naprawdę sprawnie, ale w moim przypadku bez większych emocji. Zakończenie na pewno jest bardzo pozytywne. Narracja przeplatana jest fragmentami scenariusza pisanego przez główną bohaterkę.

,,Ślepa miłość" Agaty Kołakowskiej to historia, która usatysfakcjonuje miłośników rodzinnych tajemnic, które miały wpływ na przyszłość rodziny, choć niektórzy jej członkowie nie zdawali sobie z tego sprawy. 

Moja ocena: 4.5/6   
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.


18 komentarzy:

  1. No proszę, lubię rodzinne tajemnice, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze prozy tej autorki, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytul książki zapowiadał całkiem ciekawa propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca jestem przekonana czy chciałabym przeczytać, lubię co prawda rodzinne tajemnice ale widzę że chyba kilka pytań zostanie tutaj bez odpowiedzi a to już mi w książkach raczej przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzies juz o niej slyszalam,ale jakos nie do konca mnie przekonala, nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka mnie kusi...ale z tego co piszesz, niektóre wątki nie są wyjaśnione, co wydaje mi się słabe , jeżeli to ma być książka o rodzinnych tajemnicach. Nie do końca mnie to przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas nie lubi takich niedopowiedzeń i niewyjaśnionych wątków.

      Usuń
  7. Nie czuję się zaciekawiona tą książką, aktualnie mam ochotę przeczytać jakoś dramat może thriller, a w zapasie same romanse

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca mój klimat, ale akurt moja mama ma dziś urodziny! Dla niej super prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo tych kilku niedociągnięć może zechcę poznać tę lekturę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli wątki są nie wyjaśnione, to chyba nie zbyt dobrze. Nie przekonuje mnie ta pozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabuła zapowiada się dość ciekawie. Szkoda tylko, ze ksiażka nie do konca jest dopracowana

    OdpowiedzUsuń
  12. sięgnęła bym po tę książkę, lubię takie rodzinne tajemnice

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam do tej pory autorki tej powieści, jednak chyba po nią nie sięgnę. Nie zachwyca mnie fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej powiescj jak i tej autorki. Muszę, ją przeczytać może będę z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam ani o książce, ani o autorce. Takie książki to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna okładka. Bardzo lubię takie książki i z przyjemnością po nie sięgam. Tą również zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, że moja babcia zaczytywała się w takich seriach. Myślę, że warto dać tytułowi szansę.

    OdpowiedzUsuń