Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 20 sierpnia 2021

,,Wybaczam Ci" Remigiusz Mróz

 ,,Wybaczam Ci"

Remigiusz Mróz wydaje naprawdę świetne pozycje, więc nie mogłam doczekać się chwili, w której zapoznam się z jego najnowszym utworem. Wiadomość na Facebooku męża Iny ze słowami ,,Wybaczam ci" nie zapowiadała jeszcze tragedii. Jego późniejsze zniknięcia, sprawy z przeszłości, dochodzenie do prawdy rzucały na to jednak zupełnie inne światło. Czy mąż Iny okazał się kłamcą? Kim tak naprawdę był Robert? Z przyjemnością i wielkim zainteresowaniem zagłębiałam się w dalsze rozdziały, zakończenie także okazało się dla mnie zaskakujące i w dość dużym stopniu satysfakcjonujące. Duet mianowanych przez siebie śledczych Ina-Gracjan także jest super. 

 Moja ocena: 5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Książka już u mnie ale póki co nie planuję jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej książki, ale niebawem będę czytać tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta książka, chętnie bym poznała tę historie, tym bardziej że nie czytałam wcześniej książek tego autora

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przekonać do nowych książek Mroza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, wiele osób zachwala, ale jakoś tego nie czuję

      Usuń
  5. Książki Remigiusza Mroza znam, jednak nie miałam okazji ich czytać, bo to nie moja tematyka. Na razie nie zamierzam przeczytać żadnej jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ksiazka. Muszę ją wkoncu przeczytać. Bo już gdzieś już widziałam i miała fajne opinie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś będę musiała dać pisarzowi szansę, nawet mimo że nie jest to mój typ literatury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki Remigiusza. Ta również bardzo mocno mnie zachwyciła <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie czytałam książek Mroza i muszę przyznać, że ciekawią mnie już od dawna.

    OdpowiedzUsuń