Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 21 sierpnia 2021

,,Sprawa 1569" Jorn Lier Horst



Jorn Lier Horst zasłynął z serii o Williamie Wistingu i książek dla dzieci o Biurze Detektywistycznym nr 2. Dziś postanowiłam zapoznać się z najnowszym tomem serii dla dorosłych, który można czytać jako oddzielną całość. W skrzynce pocztowej znalazła się pomięta kartka z numerem sprawy sprzed lat. William postanowił ponownie jej się bliżej przyjrzeć, jednak komuś się to nie podobało. Czy miał dociec prawdy? Na pewno miło spędziłam czas z tą pozycją, jest sprawna akcja, nie makabrycznych scen, jest za to nowe spojrzenie na zabójstwo sprzed lat. W moim przypadku to była lektura na jedno czytanie, bo nie mogłam się od niej oderwać.

 Moja ocena: 5/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Książki od których trudno się oderwać są najlepsze i takie historie na długo zapamiętujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nawet po skończeniu książki długo wszystko analizujemy

      Usuń
  2. Znam prozę autora. Jeśli będę miała okazję to na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak zaczytać się w książce, że aż nie da się jej odłożyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie nie lubię się tak zaczytywać, bo dzieciaki zawsze mają wtedy najważniejsze sprawy, a ja mam dylemat, czy czytać, czy jednak reagować na dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie to książka nie dla mnie, wolę czytać coś innego. Nie zachęca mnie fabuła jak i tematyka książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana do tej pozycji. Myślę że nie będę się za nią brać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przekonuje mnie ta pozycja, to nie są moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś dla mnie. Muszę koniecznie zamówić i jestem bardzo ciekawa czy mi się spodoba. Mam nadzieję, że tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że można sobie pozwolić na czytanie książki jako oddzielnej całości.

    OdpowiedzUsuń