Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 22 sierpnia 2021

,,Bez powrotu" Marta Zaborowska

 ,,Bez powrotu"


Czasami jest tak, że im bardziej czekamy na jakąś książkę, tym bardziej czujemy się nią później rozczarowani. Tak było w moim przypadku z piątym tomem serii o Julii Krawiec. Jej matka miała ponownie wyjść za mąż, na ślubie pojawiła się też przyrodnia siostra, ale miała ona kłopoty i wyszła z przyjęcia. Niebawem okazało się, że jej sąsiadka została zamordowana. O co w tym wszystkim chodziło? Książka jest obszerna, przeczytałam ją co prawda w jeden dzień, ale jakoś od samego początku nie mogłam się w nią wciągnąć. Warstwa kryminalna zupełnie mnie nie wciągnęła, a to ona powinna być na pierwszym planie. Mam nadzieję, że kolejna część okaże się ciekawsza. 

 Moja ocena: 3/6       

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

11 komentarzy:

  1. Póki co nie mam w planach tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to moja tematyka, więc nie sięgnę po nią. Wolę romans czy fantastykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś przeczytam, bo jak na razie nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tę publikację, ale nie czytałam. Szkoda, że czujesz się zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio czytałam tak słabą książkę, do końca się łudziłam, ze się rozwinie, ale niestety bardzo się rozczarowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana, takie książki nie wpisują się moje gusta czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie nie przymierzam się do tej serii, inne książki wciąż czekają na spotkanie, szkoda, że ten tom Cię zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie miałam ją zamawiać, ale musiałam poczekać na przelew. Dobrze, że tak się stało. Nie lubię jak książka okazuje się kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tekst posta jest naprawde bardzo dobry. Myślę że sięgnę po tą książkę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze tej serii. Szkoda, że ten tom jest średni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ta książka cię zawiodła. Trzymam kciuki za kolejne tomy, aby były lepsze

    OdpowiedzUsuń