Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 21 sierpnia 2021

,,D.O.G.S." M.A. Bennett

 ,,D.O.G.S." 

Po zapoznaniu się ze świetnym pierwszym tomem nie mogłam przejść obojętnie obok jego kontynuacji. Ponownie dałam się wciągnąć w świat intryg, w którym nic nie jest do końca wiadome.

Greer nadal nie do końca otrząsnęła się po tym, co zdarzyło się już jakiś czas wcześniej. Teraz miała jednak przed sobą kolejne ważne zadanie. Jeśli chciała dostać się na wymarzone studia jej zadaniem zaliczeniowym było wyreżyserowanie jednej ze sztuk. Nie miała za bardzo pomysłu na tytuł do chwili, gdy przez drzwi ktoś wsunął jej pierwszy akt pewnego zapomnianego dzieła. Czy to miał być znak?

Na pewno przyjemnie było wrócić do elitarnej szkoły, w której nie wszyscy uczniowie wiedzieli komu i w co tak naprawdę mają wierzyć. Ten tom jest obszerniejszy niż pierwszy, więc autorka miała jeszcze więcej pola do popisu. Napięcie jest już wyczuwalne już od początku, jednak nie jest to bardzo duszna atmosfera przeszłości.

M.A. Bennett tworzy powieści, w które zagłębia się już od samego początku. Nie sposób oderwać się od lektury przed przeczytaniem jej ostatniego zdania. Zwłaszcza kilkadziesiąt ostatnich stron sprawia, że czytelnik sam nie wie w co ma wierzyć. Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów tej szkoły.

,,D.O.G.S." M.A. Bennett to świetna pozycja, idealna dla tych, którzy znają już pierwszy tom. Tym razem główny prym wiedzie wystawiana sztuka, jednak czy na pewno tak jest? Przekonasz się o tym, czytając ten zaskakujący utwór.

 Moja ocena: 5/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Pierwszego tomu nie znam, więc nie skuszę się na ten. Brakuje mi ostatnio czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba musze w takim razie sięgnąć po pierwszy tom :) Masz gdzieś i jego recenzje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://recenzje-kiti.blogspot.com/2020/12/stags-ma-bennett.html?m=1

      Usuń
  3. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji poznać tej serii, ale bardzo mnie skusiłaś swoją recenzją :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, więc nie wiem czy po nią sięgnę. Jakoś mnie nie ciągnie do niej. Jednak okładka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem może jak znajdę kilka minut to przeczytam ją. Ciekawe czy przypadnie mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele o tej serii, ale jeszcze nie miałam okazji poznać pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ta książka mogłaby mi się bardzo spodobać. Jestem ciekawa jej treści, bo okładkę ma świetną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba tomy są naprawdę świetne i zawsze wychodzą znakomicie. Jestem ciekawa trzeciego.

    OdpowiedzUsuń