Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 5 lipca 2021

,,Zakochane Zakopane latem" Praca zbiorowa



Bardzo trudno jest napisać coś ciekawego jeśli chodzi o opowiadania, tym bardziej, że teraz każdy pisze ich po kilka w roku. W ostatnim czasie ukazała się letnia odsłona o pensjonacie, do którego zaproszenia można wygrać/otrzymać w różnych okolicznościach. Siedem par ponownie mogło spędzić kilka dni w letnim Zakopanem. Tym razem zabrakło mi większego wątku związanego z konkursem, jakichś emocji, które sprawiłyby, że nie mogłabym oderwać się od lektury. Całość była w moim odczuciu średnia, ale na tle innych zbiór nie wypadł i tak najgorzej.

Moja ocena: 4.5/6    

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie napisałaś nieco więcej na temat tej książki. Z chęcią dowiedziałabym się, czy warto ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zbiór, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym zbiorze opowiadań, ale jakoś mi z nim nie po drodze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie dla mnie, ale widzę, że i Ciebie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, letnia okładka. Fabuła chyba również do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm mało informacji jak dla mnie:) Zakopane kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie zrezygnuję ze średniaczka, zbyt dużo książek czeka w kolejce na poznanie, ale na krótkie spotkania z książką na lato mogą okazać się przyjemne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam zimowy zbiór i przypadł mi do gustu. Ciekawe jak będzie z tym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowa antologia umiliła mi podróże, może letnia też mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń