Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 4 lipca 2021

,,Harry Potter i Komnata Tajemnic" J.K. Rowling - edycja specjalna




J. K. Rowling na polskim rynku zasłynęła już co najmniej kilkanaście lat temu. Od tego czasu ukazało się sporo wydań jej książek, w tym najnowsze z barwionymi brzegami, dla miłośników każdego z domów. Który dom Ty wybierasz?

Czas wakacji uczniowie muszą spędzić w domu. Harry nie ma wyboru i musi spędzać go u swoich krewnych. Nie czuje się tam dobrze, bowiem ciotka z wujem nie traktują go z należytym szacunkiem i byliby bardzo radzi, gdyby nie musieli go oglądać. Dodatkowo ktoś stara się nie dopuścić by Harry wrócił do szkoły, gdyż czeka tam na niego wielkie niebezpieczeństwo. Czym jest tytułowa Komnata Tajemnic i czy jest tylko legendą?

Dla miłośników serii o tym młodym czarodzieju to na pewno pozycja obowiązkowa. Mamy do wyboru aż cztery okładki z różnymi kolorami takimi jak dom - czerwonym, żółtym, zielonym i fioletowym. Na pewno przepięknie będą prezentować się na półce, a lektura też jest warta uwagi.

Skusicie się na takie wydanie?

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


11 komentarzy:

  1. Świetne wydanie, fajnie, że są 4 różne kolory dla miłośnika każdego z domów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam całą serię Harry'ego Pottera i dodatkowe książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to wydanie :D Ja akurat jest Puchonem i walczę że sobą, czy potrzebuje żółtej wersji na swojej półce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ja też chcę takie wydania. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wydanie by mi się przydało, bo moje pierwsza dwa tomy już są nieco zniszczone :D Tylko który dom wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ten ulubiony, z którym się utożsamiasz. A jeśli nie masz ulubionego, warto zrobić jakiś test,z którego dowiesz się, do jakiego domu należysz, w sieci jest tego mnóstwo :)

      Usuń
  6. Wspaniała gratka dla miłośników każdego z domów z tego uniwersum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie wiem, ile tych wydań z różnymi okładkami HP było :D Jestem szczęśliwą posiadaczką pierwszych, kultowych okładek. Te nowe, w barwach domów, na pewno zadowolą okładkowe sroki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam sentyment do tych pierwszych okładek, chociaż te też są obłędne. I co tu mówić - Harry Potter w ogóle jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanów to rewelacyjna propozycja - takie wydanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wydana seria, nie miałam jeszcze okazji czytać tych książek.

    OdpowiedzUsuń