Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 5 lipca 2021

,,Spektakl" i ,,Osadzony" Kinga Wójcik

 ,,Spektakl"

Lena Rudnicka musiała zająć się kolejną sprawą. Tym razem na żywo w Internecie transmitowane było zabójstwo jednej nastolatki. Zanim informacji dotarła do szerszej publiki na miejscu okazało się, że ciało zniknęło. Co się z nim stało i kto był odpowiedzialny za śmierć  nastolatki? To jednak nie był jedyny wątek, któremu musiała podołać Lena Rudnicka ze swoim młodszym podopiecznym. Bardzo podobały mi się docinki między policjantami, a mieszanie tropów także zasługuje na uznanie. Miło spędziłam czas z tym tomem.

,,Osadzony"

Od razu po zapoznaniu się ze ,,Spektaklem" postanowiłam skusić się na ,,Osadzonego". W więzieniu skazany za zbrodnie siedział  mężczyzna, który być może wcale ich nie popełnił. Czy to była prawda, a może tylko chciał uniknąć dalszej odsiadki? Faktem jest, że teraz zniknęła kolejna młoda kobieta. Lena Rudnicka musiała zająć się kolejną sprawą, której rozwiązanie mogło okazać się dla niej niebezpieczne. Kinga Wójcik rozkręca się z każdym tomem, umiejętnie ujawnia fakty z przeszłości policjantki, wplatając je w kryminalną intrygę.

Moja ocena: 5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

14 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad przeczytaniem tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, kiedy z każdym tomem autorka nabiera rozpędu. Chętnie poznam losy Leny Rudnickiej i poznam sprawy, które prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi interesujaco, obie ksiazki laczy tylko postac polocjantki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chyba przeczytam te książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja zdecydowanie zachęciła mnie do przeczytania, więc zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wędrówki po kuchni5 lipca 2021 20:07

    Nie czytałam jeszcze książek tej autorki,a zapowiada się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kryminał to nie do końca mój klimat, ale moja mama zaczytuje się w takich tematach, także polecę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja zachęca do przeczytania. Może w wolnej chwili sięgnę po książki tej autorki, jeśli ciekawie napisane - to może być przyjemna lektura w wolnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam autorki i nie czytałam jej kryminalnych powieści.
    Dobrze, że każda książka to osobny wątek. Skuszę się na przeczytanie jednej i zobaczę.
    Dzięki za recenzję.
    Irena- Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie coś dla mnie, chętnie weszłabym w obie książki, szkoda tylko, że nie wszystkie takie powieści trafiają w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super recenzja. Zachęca do przeczytania, a książka jest mocno w moich klimatach!

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli obstawiam kryminały, dodatkowo polskie. Ciężko stwierdzić czy spodobalo by mi się ponieważ nie czytuję polskich kryminałów. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabuły tych książek owiane są tajemnicą... Brzmią ciekawie...

    OdpowiedzUsuń