Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 3 lipca 2021

,,Jestem mordercą" Max Czornyj

 ,,Jestem mordercą"


Max Czornyj wydał już całkiem sporo książek. każdą jego pozycję biorę w ciemno, więc postanowiłam skusić się na ,,Jestem mordercą". Tym razem poznajemy losy prawdziwego zabójcy, Jacka Unterwegera, który mordował kobiety stanikiem. Całość napisana jest stosunkowo lekko, z prawdziwymi wstawkami, w pierwszoosobowej narracji. Szybko zapoznałam się z tą publikacją i jest to tak naprawdę pierwsza książka tego autora pisana na faktach, która w pełni mnie pochłonęła, co uważam za spory plus. Krótkie rozdziały sprawiają, że lektura się nie dłuży. 

Moja ocena: 5/6         

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że ta książka o prawdziwym mordercy wywarła na tobie spore wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sięgać po takie książki i ten tytuł mam już nawet na swojej liście książek do zamówienia. Mam nadzieję, że na mnie również wywrze takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka tematyka książek raczej nie jest dla mnie, dlatego za nią podziekuję. Nie czyatam kryminałów i horrorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jednotomowa historia czy któryś tom? Bo chciałabym poznać tego autora, ale wolałabym coś jednotomowego na początek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zainteresowana tą powieścią pisaną na faktach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co nie mam tej książki w swoich planach czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta przygoda czytelnicza jeszcze przede mną, mam nadzieję, że intrygująco spędzę czas z książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że prawdziwe historie w formie powieści zawsze będą miały wzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. By może może ja skusze się na tą pozycję. Powiem Ci ze zachecilas mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Czornyjem mam problem jak z Mrozem - jest tyle książek tego autora, że nie wiem od której zacząć i nie zaczynam wcale. Może spróbuję od tej, by odczarować pisarza?

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tej książce, chyba muszę w końcu za nią wziąć

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzieś tą książka obiła mi się o uszy, ale jeszcze nie miałam okazji się z nią zapoznać. Myślę, że czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń