Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 6 czerwca 2021

,,Za każdą cenę" Robert Dugoni

 ,,Za każdą cenę"


Robert Dugoni to autor, którego w Polsce ukazało się już kilka książek. ,,Za wszelką cenę" to moje pierwsze spotkanie z piórem zagranicznego pisarza.

Akcja toczy się dwutorowo. Jedną sprawą prowadzoną przez śledczych jest odszukanie zaginionej Hinduski. Przyjaciółka nie wiedziała co się z nią stało, a zawsze miały ze sobą dobry kontakt. Drugim śledztwem było pewne zabójstwo, należało dowiedzieć się kto był sprawcą i w jaki sposób doszło do przestępstwa.

Mimo tego, że nie czytałam poprzednich tomów bardzo szybko wciągnęłam się w tę lekturę. Autor podawał fakty z życia niezmiennych bohaterów, jednak nie przeszkadzało mi to w tym, by dość szybko zorientować się w ich życiu prywatnym. Na szczęście śledztwa zostały otwarte i zamknięte  w tym tomie, więc brak poprzednich faktów mi nie przeszkadzał.

Robert Dugoni stworzył bardzo ciekawą historię, w której jednym z wątków jest zawieranie małżeństw i w ogóle życie wśród społeczności Hindusów. Tam wszystko musi być aranżowane, aby rodzina nie musiała się wstydzić za daną pannę młodą. Czy w tej książce taka sytuacja także miała miejsce?

,,Za wszelką cenę" to ciekawa, obszerna, wciągająca pozycja, którą przeczytałam za jednym razem. Lubię takie historie od których nie sposób się oderwać i ta zaprezentowana w tym tomie z pewnością taka jest. 

Moja ocena: 5/6    
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna pozycja ksizkowa. Uważam że w niedługim czasie sięgnę po nią. Może spodoba mi się ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również brakuje książek, które wciągają od pierwszej do ostatniej strony, niewiele takich obecnie na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu przygody czytelnicze, a tym bardziej mnie cieszy, że książka już czeka na spotkanie na półce, wiele sobie po nim obiecuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach tę książkę, gdyż lubię tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czuję sie zainteresowana tą książką, raczej to nie tematyka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książki - nawet jeżeli są obszerne. To dodatkowy plus w przypadku intrygującej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie czytałam nic dobrego z tego gatunku, więc będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że ta książka przypadła Ci do gustu. Lubię takie wciągające lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. też właśnie czytam książkę, od której nie mogę się oderwać, ale jest w zupełnie innym klimacie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam książki od których nie da się odkleić. Z chęcią zapoznam się z tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z twórczością tego autora. Ale myślę, że to może być coś, co mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam nic tego autora, ale prędzej chyba o nim też nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń