Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 1 czerwca 2021

Stosik - maj 2021 r.

Majowe nowości w domowej biblioteczce.

Dla siostry od Insignis.



 

Od wydawnictwo Albatros.



Dla siostry od Prószyński i S-ka.

 

  



Od wydawnictwa Znak.

 

 


 



Od wydawnictwo Pascal.


Dla siostry od Tania Książka.



 


Zakup własny.










Wygrana w konkursie u Marty z Rudym spojrzeniem.


Od Egmont.




Dla siostry od Harper Collins.


Dla siostry od Kojro.

 



Dla siostry od wydawnictwa Fronda.


Od wydawnictwo Jaguar.


 

12 komentarzy:

  1. Jakże cieszą takie współprace, wysoko je cenię, gdyż pozwalają mi w szerokim zakresie poznawać przygody czytelnicze. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany ile tego. Masz w czym wybierać. Długi weekend zapowiada się u Ciebie bardzo czytelniczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo, na mnie czeka tekst i pamietnik rzemieślnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo ciekawych nowości. Córy ziemi właśnie czytam - świetny klimat. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory wybór - a mnie ze względu na synka i parentingowy profil bloga najbardziej przyciągają książki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz większe zainteresowanie literaturą dziecięcą, gdyż pojawiła się u mego boku sympatyczna młodziutka miłośniczka książek, uwielbiam z nią czytać. :)

      Usuń
  6. Kilka książek również do mnie trafiło. Zaczytanych czerwcowych dni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że zdecydowanie jest w czym wybierać. Widzę tam nawet coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Łooooo.... Sporo! Ale Ty z siostrą czytacie we dwie, więc dajecie radę z taką ilością. 😁 Kilka tytułów mi się spodobało i kilka nawet mam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ciekawych lektur, więc z przyjemnością można się z nimi zapoznawać.

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre tytuły znam, innych w ogóle nie kojarzę, ale muszę przyznać, ze to naprawdę pokaźny stosik :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w swojej kolekcji jeden tytuł z powyżej zaprezentowanych. A może nie ja mam tylko moje dzieci :D

    Van Dog i nam przypadł do gustu. A te ilustracje... są świetne!

    OdpowiedzUsuń