Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 31 maja 2021

,,Spells trouble. Wiedźmi czar" P.C. Cast, Kristin Cast

 ,,Spells trouble. Wiedźmi czar" 

P.C. Cast, Kristin Cast to duet, którego książki ukazały się także na polskim rynku. Obecnie zachęcam Was do lektury pierwszego tomu nowego cyklu.

Na samym początku mamy tematyczne wprowadzenie do tego co wydarzyło się wiele lat wcześniej. Następnie przenosimy się do teraźniejszości, poznajemy Mercy i Hunter Good - bliźniaczki, które wiodły normalne życie. Miały swoje problemy, miłości, ale jednocześnie także magiczne moce. Dziewczyny były strażniczkami. Pewnego dnia drzewa zachorowały, a dodatkowo doszło do śmierci ludzi. Czy coś wspólnego z tym wszystkim miały pewne bramy i bohaterki?

Młodzieżowe fantasy to zdecydowanie jeden z moich ulubionych gatunków, po który dość często sięgam. Gdy tylko zauważyłam w zapowiedziach ,,Spells trouble. Wiedźmi czar" P.C. Cast i Kristin Cast, pierwszy tom nowej serii wiedziałam, że będę chciała się z nią zapoznać. Lektura wciąga już od początku, a wprowadzenie do fabuły bliźniaczek było dla mnie dodatkową zachętą.

,,Spells trouble. Wiedźmi czar" P.C. Cast, Kristin Cast to pozycja, która jest ciekawa, mamy magiczne moce we współczesnym świecie, co może prowadzić także do nieszczęścia. Przekonaj się, jak to wyglądało w tej pozycji do zapoznania się z którą serdecznie Cię zachęcam.

Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

10 komentarzy:

  1. Chociaż lat mi przybywa, a nie ubywa, to świetnie bawiłam się przy tej lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czytałam serię tych Pań Naznaczona bodajże to się nazywało. Zatrzymałam się chyba na 7 czy 8 tomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie książka dla chrześnicy męża, ona uwielbia takie historie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lektura jeszcze przede mną, ale mam nadzieję, że również mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawie napisana, fabuła również intryguje. Dla młodzieży idealna !

      Usuń
  5. Bardzo miło można spędzić czas z taką publikacją, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć jej nie czytałam, to wzbudza we mnie mieszane odczucia, ale muszę to sprawdzić, a nie oceniać po okładce.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że kiedy moja córka wejdzie w wiek nastoletni będzie chętnie czytać takie książki:) Mi zawsze bliżej było do obyczajówek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że nastoletni odbiorcy z pewnością będą zadowoleni z tej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pc cast, kojarze z seria naznaczona, to chyba tq sama Pani 🤔 nie moje klimaty, wiec nie jestem na bierzaco :)

    OdpowiedzUsuń