Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 1 czerwca 2021

,,Afekt" Remigiusz Mróz

 ,,Afekt"


Bardzo lubię zapoznawać się z serią o Chyłce i Zordonie, dlatego ucieszyłam się na wiadomość, że ukaże się 13 tom serii. Nieco zeszło mi z jego lekturą, jednak w końcu mogę napisać o swoich wrażeniach. Tym razem Chyłka miała bronić pedofila, co, jak wiadomo, nie było dla mniej komfortową sytuacją. Czy mężczyzna faktycznie był winien, czy tylko ktoś chciał go w coś wrobić? To się miało dopiero okazać. Tom jest dość obszerny i docinki Chyłki na pewno pchają akcję do przodu. Można także liczyć na niespodziewane zwroty akcji i tom czternasty, gdyż zakończenie sprawia, że na pewno powstanie kontynuacja.

Moja ocena: 4.5/6       

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

10 komentarzy:

  1. Kiedyś czytałam serię, ale za długa się dla mnie zrobiła i męczy mnie już... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego długie serie dawkuję w wydłużonym czasie, właśnie, aby nie zanudziły klimatem, czy bohaterami. :)

      Usuń
  2. Nie mialam pojecia,ze to juz tyle tomów a jq wciaz nie przeczytalqm pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, może jednak w końcu się uda poznać pierwszą odsłonę, a dalej już pójdzie. :)

      Usuń
    2. Bardzo polecam, to zdecydowanie mój literacki duet.

      Usuń
  3. Czytałam jedną książkę tego autora i nawet mi się podobała, więc może się skusze

    OdpowiedzUsuń
  4. Te przygody czytelnicze jeszcze przede mną, wciąż się za nie zabiera, ale zawsze coś innego wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kogoś kto uwielbia tego autora. Na pewno polecę temu komuś tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło spędziłam czas z tą lekturą, czekam na kolejny tom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapoznawać się z tą serią i zawsze z niecierpliwością wyczekuję kolejnego tomu.

    OdpowiedzUsuń