Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 18 czerwca 2021

,,Jeszcze mnie widzisz" Chris McGeorge



Lubię zapoznać się z jakąś wciągającą, mroczną publikacją, więc postanowiłam skusić się na ,,Jeszcze mnie widzisz". Nie ma tutaj krwawych scen, jednak historia bardziej działa na psychikę. Do tunelu wpłynęło 6 osób, a wypłynął tylko jeden mężczyzna z paczki. Został skazany za to, że zamordował piątkę pozostałych, choć sam twierdził, że nic z tej chwili nie pamiętał. Czy mówił prawdę? Fabuła na pewno jest ciekawa, ale zabrakło mi tutaj większych emocji, napięcia. Nie da się jednak zaprzeczyć, że zakończenie i rozwiązanie tej sprawy jest doprawdy zaskakujące. Nie spodziewałam się takiej intrygi stworzonej przez autora. 

Moja ocena: 4.5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
   

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że pomimo interesującej fabuły zabrakło jakiś większych emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt to dla mnie dobre wieści, ksiązka już czeka na półce na spotkanie.

      Usuń
  2. Intryguje mnie strasznie, cóż takiego wydarzyło się w tunelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, w recenzji zostało to tak ujęte, że sama chciałabym sie dowiedzieć

      Usuń
  3. Szkoda,że brakuje napięcia - ale pomysł na fabułę faktycznie bardzo intrygujący. Jestem niezmiernie ciekawa,co się stało z pozostałymi pasażerami!

    OdpowiedzUsuń
  4. A miało być tak pięknie i mrocznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cztery i pół na sześć to wciąż mocno dobra przygoda czytelnicza, zatem nie było źle, tylko mogło być jeszcze lepiej. ;)

      Usuń
  5. Intryga zapowiada się bardzo ciekawie. Chętnie zapoznam się z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś się na nią skuszę, choć na razie mam w planach inne lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami tak bywa, że obiecująca lektura okazuje się średnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio czytałam takich parę, porzyciłam je, bo szkoda było czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka już czeka na półce na spotkanie, ciekawa jestem, jak ja ją odbiorę, oczywiście dam znać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej książki, a zwłaszcza sprawcy zbrodni. Kim jest?

    OdpowiedzUsuń