Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 25 maja 2021

,,Zaginiona apteka" Sarah Penner

 ,,Zaginiona apteka" 

Podobają mi się historie, dzięki którym można przenieść się w czasie, dlatego cieszę się, że mój wzrok spoczął na ,,Zaginionej aptece".

Akcja dzieje się dwutorowo. W przeszłości mamy do czynienia z pewną apteką, w której oprócz zwykłych lekarstw były sprzedawane także specyfiki, które pomagały odejść z tego świata. Jej właścicielka zdawała sobie sprawę z tego, że pomagając kobietom uśmierca ich wrogów. Jednocześnie w drugiej linii czasowej przenosimy się do współczesności. Główna bohaterka pragnęła rozstać się z mężem, musiała to przemyśleć i podczas wyjazdu znalazła pewną buteleczkę z rysunkiem niedźwiedzia.

Niezwykle przyjemnie było mi zagłębić się w tę niebanalną historię. Dzięki przeplataniu rozdziałów i urywaniu fabuły w kluczowym momencie lektura była dla mnie stosunkowo niepokojąca. Cały czas czytałam kolejne strony, zastanawiając się w jaki konkretnie sposób zakończyły swój los właścicielka starodawnej apteki i jedna z jej klientek.

,,Zaginiona apteka" Sarah Penner to szybka lektura, od której nie sposób się oderwać przed przeczytaniem ostatniego zdania. Przeniknięcie się przeszłości do teraźniejszości stanowi zgraną linię fabularną.

Moja ocena: 5/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

9 komentarzy:

  1. Przyjemnie jest zrelaksować się taką lekturą, przyjemnie spędziłam z nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że to bardzo wciągająca książka. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka już czeka na półce na spotkanie, wybrałam ją na czerwcowe czytanie, bo czuję, że teraz właśnie takich opowieści potrzebuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach tę książkę. Ciekawa, piękna, nastrojowa. Nic tylko czytac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta książka, na dodatek ma przepiękna okładkę, od której nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wydana książka! I temat też wydaje się ciekawy, poszukam tej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło spędziłam czas z tą lekturą na dwóch liniach czasowych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna to okładka, mam nadzieję, że zawartość jej dorównuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa fabuła, chętnie sama bym sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń