Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 25 maja 2021

,,Wichry Camino" John Grisham

 ,,Wichry Camino"


W ramach wyzwania WyPożyczone postanowiłam skusić się na ,,Wyspę Camino", czyli pierwszy tom tej serii. To właśnie wtedy pozna jedną z bohaterek, która była zaangażowana w sprawę skradzionych rękopisów, białych kruków, na których szło nieźle zarobić. Pierwszy tom czytałam sprawnie, dostarczył mi całkiem wielu wrażeń. Idąc za ciosem, postanowiłam od razu skusić się na jego kontynuację.

W ,,Wichrach Camino" ponownie przenosimy się na wyspę, ale mamy do czynienia ze zjawiskami atmosferycznymi, przed którymi nie sposób się ochronić. To właśnie wtedy życie traci jeden z mężczyzn, jednak z czasem dochodzi do kolejnych śmierci. Czy to były naturalne odejścia z tego świata?

Z racji tego, że czytałam tom za tomem, nie miałam poczucia tego, że jakiejś wiedzy mi brakuje ze względu na odstęp między częściami. Fabuła drugiego tomu nie jest bardzo oczywista, akcja cały czas jest mniej więcej na tym samym poziomie, autor dość dobrze stopniuje napięcie. Dość szybko okazuje się, że mamy tutaj do czynienia ze sprawą z drugim dnem.

,,Wichry Camino" Johna Grishama to drugi tom serii, który ogólnie można czytać bez znajomości poprzedniego, jednak dla linii fabularnej lepiej zapoznawać się z nimi po kolei. Nie jest to lektura w której akcja bardzo pędzi, ale takie pozycje też są potrzebne.

Moja ocena: 4.5/6    
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ksiazka, niestety tym razem nie jest w moim guscie, ale czekam na kolejne twoje propozycje, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką serię wolałabym czytać od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tom jak najbardziej już poznałam, chwytam za książki Grishama z wielką chęcią, świetnie się przy nich relaksuję. :)

      Usuń
  3. nie jest to seria dla mnie, ale na pewno polecę paru osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tego typu lektury zawsze możesz polecać, obok thrillerów medycznych, to moje najbardziej preferowane klimaty w beletrystyce. :)

      Usuń
  4. Wiem komu polecić tę lekturę, dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka już czeka na półce na spotkanie, jestem jej bardzo ciekawa, pewnie w weekend do niej zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero wczoraj usłyszałam o tej serii. Raczej nie jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłośnicy autora na pewno będą zachwyceni, że ukazała się kontynuacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że książka by mnie zainteresowała, jednak mnie bardzo trudno zainteresować. Kto wie, może by mnie pochłonęła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam nawet pierwszego tomu, ale jak można ten czytać bez znajomości poprzedniego to pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń