Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 maja 2021

,,Wonder Woman. Zwiastunka wojny"

 ,,Wonder Woman. Zwiastunka wojny"


Nigdy nie miałam okazji zapoznać się z powieścią graficzną, więc postanowiłam to zmienić. Jako pierwszą pozycję wybrałam ,,Wonder Woman. Zwiastunkę wojny".

Mamy tutaj do czynienia z dwiema bohaterkami, które mogły nigdy się nie spotkać. Diana uratowała życie śmiertelniczce wbrew zasadom swojego ludu, a była jedną z Amazonek. Alia Keralis dowiedziała się w tym tomie prawdy o sobie i musiała stawić jej czoła. Czy obie postacie mogły sobie nawzajem pomóc?

Powieść graficzna to taki komiks, tylko bardziej obszerny. Na uwagę na pewno zasługuje przepiękne wydanie, książka nie jest za duża, dodatkowo ma śliskie strony. W całości można zatopić się już od pierwszych stron. Pomysł na tę powieść graficzną został zaadaptowany z bestsellerowej powieści Leigh Bardugo.

,,Wonder Woman. Zwiastunka wojny" to idealna pozycja dla tych, którzy lubią piękne wydania, powieści graficzne i ciekawe historie, od których nie można się oderwać nawet na moment.  



Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie przepadałam za komiksami. Jednak doceniam fakt tych wszystkich pięknych rysunków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc dzieckiem bardzo lubiłam czytać komiksy, jednak teraz wybieram jednak inne gatunki literackie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie graficzne wydania. Fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokochałam "Raven" a "Wonder Woman" jeszcze przede mną! Uwielbiam superbohaterów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za komiksami, tym razem nie jestem zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za komiksami nie przepadam, choć bardzo podoba mi się w nich grafika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wydania bardzo lubię cieszyć swoje patrzałki. ozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej powieści graficznej nie czytałam, ale na półce mam książkę, na której podstawie powstała

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jako dyslektyka śliskie strony są koszmarem, a w połączeniu z rozrzuconym tekstem książka staje się nieczytelna.

    OdpowiedzUsuń
  10. WW jeszcze przede mną, ale coś czuję, że to będzie bardzo przyjemne spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lektura o Wonder Woman jeszcze przede mną, już nie mogę się jej doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo zapowiada się nawet, nawet...
    Ostatnio oglądałam najnowszy film o Wonder Women i niestety nie za bardzo mnie wciągnął...

    OdpowiedzUsuń