Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 maja 2021

,,Baletnice. W cieniu brata" Elizabeth Barfety



Z przyjemnością po raz kolejny przeniosłam się do szkoły baletowej i zagłębiłam w ,,Baletnice. W cieniu brata" Elizabeth Barfety.

Tym razem główna linia fabularna toczy się wokół męskich uczniów szkoły baletowej. Colin miał 10 lat i cały czas miał wrażenie, że żyje w cieniu 15-letniego Franza. W jego rodzinie uczestnictwo w szkole baletowej było tylko formalnością. Colin dodatkowo czuł się odtrącony przez Franza, który w szkole nie zwracał na niego większej uwagi. Dlaczego tak się działo?

Publikacja została tym razem wydana w pięknej kremowej okładce, która świetnie komponuje się z poprzednimi częściami. Elizabeth Barfety zwróciła uwagę na niezrozumienie, czasami niedogadanie się, z czego mogą wyniknąć właśnie takie niesnaski. Całość została napisana bardzo prostym językiem i zawiera ołówkowe ilustracje.

,,Baletnice. W cieniu brata" Elizabeth Barfety to pozycja, którą można czytać jako oddzielną całość. Autorka dzięki męskim uczniom pokazuje, że chłopcy także mają prawo czuć się odtrąceni i okazywać emocje, uczucia. Bardzo polecam szczególnie młodszym czytelnikom.

Moja ocena: 5/6 
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

10 komentarzy:

  1. Nie za często sięgam po tę tematykę, ale wiem, komu polecę tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała seria już wcześniej zwróciła moją uwagę, życie w cieniu brata na pewno nie jest zbyt komfortowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś tematyka baletu była bardzo popularna. W sumie chętnie bym na to zerknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Baletnicach czytałam, że to ciekawa ksiązka dla dziewczynek i chłopców, a z tego co piszesz ta część jest równie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem spasuję, gdyż nie mam u siebie w rodzinie żadnych małych dziewczynek, a moi chłopcy raczej wolą inną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam dwa poprzednie tomy, tego nie znam. W wolnej chwili zwrócę na najnowszy tom uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że wiem komu ta książka mogłaby się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę książkę i moja Kalinka na pewno będzie ją czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o tej serii, ale nie miałam okazji jeszcze sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wydanie, ciekawa treść na pewno przemawiają do młodego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń