Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 27 maja 2021

,,Mój przyjaciel wiersz" Jerzy Illg

,,Mój przyjaciel wiersz"


,,Mój przyjaciel wiersz" Jerzego Illga to zebranie całości jego wydań w Miesięczniku Znak w jednym tomie.

Jerzy Illg prowadził swoją rubrykę w latach 2011-2018, więc przez 7 lat wydawania miesięcznika ukazało się dość sporo wierszy wraz z notą o ich autorze, czy wrażeniach pisarza. Dzięki takiego zbiorowi miłośnicy tych wydań mogą mieć wszystko w jednym miejscu, co uważam za duży plus. Wydanie na pewno pięknie będzie prezentować się na domowej półce.

Całość została wydana w bardzo logiczny sposób. Na początku mamy notę od Jerzego Illga, następnie dany wiersz wraz z podaniem jego twórcy, a poniżej znajduje się nota o autorze utworu i jakieś ogólne wrażenia. Myślę, że jest to ciekawy zbiór nie tylko dla miłośników poezji. Z przyjemnością można zagłębić się w dowolny utwór.

Jak zapewnia autor publikacji, z całością nie trzeba zapoznawać się na raz. Można podejść do danego wiersza w wybrany sposób, nie musi to być po kolei. Każdy z nich stanowi odrębną całość, więc może być inspiracją do zapoznania się z dowolnym tematem.

,,Mój przyjaciel wiersz" Jerzego Illga to zebranie w jednym miejscu 7 lat pracy autora z Miesięcznika Znak, które może być ciekawym dopełnieniem dla miłośników tych wydań.

Moja ocena: 5/6  

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  


10 komentarzy:

  1. Dawniej często sięgałam po poezję,obecnie jakoś się os niej oddaliłam i zdecydowanie wolę prozę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kojarzę tego autora, może dlatego, że praktycznie wierszy nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że autora nie kojarzę, ale to chyba niemożliwe we współczesnym świecie przy takiej ilości twórców. Dziękuję za recenzję. Chętnie sięgnę po książkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko sięgam po poezję. Od studiów tylko sporadycznie do niej zaglądałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko siegam po poezje, szczerze to nie pamiętam kiedy to było po za szkolnymi czasami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że takie zbiory są wydawane. Czekam właśnie na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam autora ,ale uwielbiam wiersze,wiec chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzieś ta książka mi mignęła, ale nie miałam na nią wystarczającej odwagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jerzego Illga oczywiście znam. Dla miłośników jego twórczości i poezji w ogóle taka książka to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zebranie wszystkiego w jednej pozycji na pewno jest dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń