Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 31 maja 2021

,,Mali Bogowie. Piorun do drapania"

 ,,Mali Bogowie. Piorun do drapania"


Jeśli chodzi o sferę komiksów, nie można narzekać na nudę. Dziś zapraszam Was na pierwszy tom nowej serii - ,,Mali Bogowie. Piorun do drapania". 

Nawiązanie do mitologii greckiej na pewno jest ciekawym pomysłem na serię. W tym tomie Zeusa szukał nowych osób, które miałyby określone moce. U niektórych były one już odkryte, jednak inni nieco niepokoili się tym, że ich nie mają i na siłę czegoś szukali. Czy mieli zdążyć na czas?

Bardzo lubię wszystko co jest związane z mitologią, więc postanowiłam skusić się na pierwszy tom tego niecodziennego cyklu. Z przyjemnością czytałam o przygodach Tauruska, który miał wiele ciekawych przygód.

,,Mali Bogowie. Piorun do drapania" to pierwszy tom, w którym jest wszystko to, czego oczekiwałam - ciekawe postacie, nawiązanie do prawdziwych bohaterów i przemycenie w treści ich zdolności, zabawne sytuacje i dobra zabawa.



Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Zabawa i ciekawi bohaterowie to elementy, jakie mnie zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie spotkałam się z komiksowymi historyjkami. Fajna sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o komiksy to w ogóle nie jestem na bieżąco. Nie mam potrzeby żeby być , ale myślę, że zainteresowanych nimi ten też może zaciekawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ten komiks podoba. Uczy i bawi. Warto go kupić dla małych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawiązanie do mitologii greckiej to doskonały pomysł. Myślę, że to ciekawa propozycja na prezent. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem na bieżąco z komiksami, ale mitologia w takiej formie mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Filip odkąd nauczył się czytać to bardzo lubi wszystkie "chmurki" do czytania więc komiksy się u nas sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem totalnie zauroczona tym komiksem, czekam z niecierpliwością na kolejne tomy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie będzie zapoznawać się z kolejnymi, stworzyć taka komiksową mitologiczną kolekcję. :)

      Usuń
  9. O tej nowej serii komiksów już słyszałam, ale wątpię, że po nią sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Po mitologię zawsze z przyjemnością sięgam, lubię takie klimaty, zatem i w komiksową publikację zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mitologię w różnej formie, więc nie mówię nie. Ten komiks może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń