Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 16 kwietnia 2021

,,Strażniczka Słońca" Maja Lunde



Lubię zapoznawać się z nietuzinkowymi lekturami, dlatego tym razem postanowiłam skusić się na ,,Strażniczkę Słońca".

Lilia miała tylko dziadka, który przynosił skądś pożywienie. Na ich ziemi nic nie chciało rosnąć, nie było słońca, wszyscy jedli tyle co nic, cały czas byli niedożywieni. Pewnego dnia bohaterka poznała Chłopca. Czy życie mieszkańców miało się zmienić?

Pierwsza część, którą można czytać jako oddzielną całość czyli ,,Śnieżna siostra" nie do końca mnie zachwyciła. Drugą kwestią jest to, że ten tom też zbiera dość skrajne opinie. Postanowiłam sama zapoznać się z tą publikacją i wyrobić sobie własne zdanie. Ta część podobała mi się bardziej, jest radośniejsza, bardziej otula ciepłem, jeden wątek okazuje się także bardzo zaskakujący.

,,Strażniczka Słońca" to nie jest jedna z tych publikacji, które na dłużej zapadną mi w pamięci, jednak nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

11 komentarzy:

  1. Czytałam praktycznie same pozytywne recenzje tej książki,więc w wolnej chwili na pewno się skuszę na jej przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto po nią sięgnąć, podobnie jak jej poprzedniczkę. :)

      Usuń
  2. Nie mam obecnie tej książki w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, zobaczysz, że nie będziesz żałować. :) Przyznam, że na mnie zrobiła wielkie wrażenie. :)

      Usuń
  3. Czasami takie książki tez są potrzebne, przeczyta się i zapomni o nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaskakująca opowieść. przykro byłoby mi czytać o tak nieprzyjaznych warunkach na Ziemi , nie chciałabym straszyć dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W książce tak to ujęto, że naprawdę daje do myślenia, i młodym i starszym czytelnikom, taki głos też jest potrzebny, silne emocje, ale mądry dorosły wie, jak pomóc dziecku je zrozumieć.

      Usuń
  5. Najpierw chcę przeczytać Śnieżną Siostrę. Ogolnie mam jeszcze kilka innych książek tej autorki na swojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydzieliłam maksymalną ocenę przeżyć czytelniczych, byłam zachwycona zarówno stroną merytoryczną, jak i oprawą graficzną, wszystko wspaniale ze sobą współgrało. Szkoda tylko, że nie mogłam cieszyć się papierową wersją książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę tą propozycję :D w sumie taka ciężkawa propozcyja dla dzieci, choć może się nie znam bo ich nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze ani tego, ani poprzedniego tomu. Do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń