Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 8 kwietnia 2021

,,Bebok" i ,,Strzyga" Aldona Reich

 ,,Bebok"


Pewnie nie zwróciłabym uwagi na tę pozycję, gdyby nie to, że chciałam zapoznać się ze ,,Strzygą". To właśnie wtedy dowiedziałam się, że jest jeszcze tom pierwszy - ,,Bebok". Historia opiera się na śmierci najpierw pewnej kobiety, a po latach także nastoletniej dziewczynki. Niektórzy twierdzą, że zrobił to demon - bebok. Jaka jest prawda? Pozycja nie jest szczególnie świetna, większość to narracja, dialogów jest stosunkowo mało. Można się z nią zapoznać w wolny dzień.

,,Strzyga"


Po zapoznaniu się z ,,Bebokiem" postanowiłam skusić się na ,,Strzygę". Tym razem głównym tłem staje się prostytucja i kobiety, które były do niej zmuszane. Ten tom jest ciekawszy niż poprzedni, jednak i tak nie było rewelacyjnie. Plus za zaskakujące zakończenie. Narracja teraźniejszości przeplata się z tą, która należy do nieznajomej osoby. Całość czyta się sprawnie.

Moja ocena: 4/6
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

11 komentarzy:

  1. Nie znam książek. Ale opis i okładki zachęcają, więc być może po nie sięgnę. Tylko jak to tak bez dialogów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za powieściami, w których jest bardzo mało dialogów, dlatego nie skuszę się na powyższy tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie mi nie przeszkadza, że książka bez dialogów, często na takie trafiam, wiele z nich to wartościowe propozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak widzę, że zamiast spotkać się z tymi książkami, lepiej przeznaczyć czas na inne, mało budujące wrażenia czytelnicze przedstawiłaś.

      Usuń
  4. Nie znam autora ani książek jak na razie się wstrzymam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kuszą mnie tytuły tych książek. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Autor zupełnie jest mi obcy, ale tytuły dosc kuszące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuły faktycznie przyciągają uwagę, lubię świat różnych demonów ze słowiańskich wierzeń. :)

      Usuń
  7. Myślę, że mi się mogą spodobać. Sprawdzę, czy mamy w bibliotece!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuły zapisuję - tym bardziej, że słowiańska mitologia sama w sobie bardzo mnie ciekawi (a przecież i Bebok, i Strzyga, właśnie z tej mitologii się wywodzą;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy będę chciała się z nimi zapoznać, ale lubię taką tematykę.

    OdpowiedzUsuń