Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 9 kwietnia 2021

,,The witch Hunter. Łowczyni" Virginia Boecker

 ,,The witch Hunter. Łowczyni" 


W ostatnim czasie miałam okazję zapoznać się z pierwszym tomem serii młodzieżowej i zarazem debiutem autorki.

Główną bohaterką jest Elizabeth Grey, która jest łowczynią czarownic. Wszystko jest dobrze do czasu, gdy przypadkiem nie zawala jednego ze swoich zadań, a następnie znajdują przy niej zakazane rzeczy. To ten czas, w którym za bycie czarownicą jest się palonym na stosie. Elizabeth wierzy jednak w to, że taki los jej nie spotka, gdyż może polegać na swoim przyjacielu.

Nie mogę napisać, by było to coś bardzo szczególnie odkrywczego. Pojawia się tajemnica, zdrajca, nie wiadomo, na kim naprawdę można polegać, do tego dochodzi poszukiwanie zaginionego przedmiotu, magia, okres prześladowania czarownic. Taka lektura była mi jednak teraz potrzebna, więc przyjemnie spędziłam z nią czas.

,,The witch Hunter. Łowczyni" Virginii Boecker to pierwszy tom serii, na polskim rynku ukazała się także jego kontynuacja. Myślę, że się na nią skuszę, by poznać dalsze losy bohaterów. 

Moja ocena: 4/6
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

11 komentarzy:

  1. Czasem chętnie zanurzam się w takich klimatach, nie oczekuję wielkich literackich uniesień, ale oderwanie od problemów codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książki z czarownicami, tajemnicą - coś dla mnie, chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatycznie podgrzewają wyobraźnię, pozwalają wejść w nietuzinkowy klimat. :)

      Usuń
  3. U mnie książki na temat czarownic nie znajdują specjalnego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawa seria. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej serii i na razie nie jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu mieliśmy okazję przeczytać tą książkę i choć klimat nie do końca nasz, to podobała się nam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie klimaty więc ta książka jest zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna mam już na półce, ale jeszcze nie przeczytałam, mimo że premiera była już wieki temu.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie historie bez znaczenia w jakiej formie, na pewno sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za bardzo jestem fanką fantastyki, jednak wiem komu ją polecić.

    OdpowiedzUsuń