Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 31 marca 2021

,,Przebudzenie powietrza. Księga pierwsza" Elise Kova



Lubię zapoznawać się z fantastyką dla młodzieży, dlatego mój wybór padł na wydawniczą nowość z wydawnictwa Galeria Książki.

Czarodzieje nie byli dobrze odbierani przez resztę społeczeństwa, palono ich na stosach, prześladowano. Jak początkowo przypuszczano, Vhalla była tyko zwykłą bibliotekarką, która sumiennie wykonywała swoją pracę. Wszystko zmieniło się w chwili, gdy okazało się, że książę wrócił ranny i może tego nie przeżyć. Czy Whalla była zwyczajna?

Na uwagę na pewno zasługuje dość silny wątek miłosny, nie zabrakło także trójkąta, jednak całość jest podana ze smakiem. To dopiero pierwszy tom serii, więc nie możemy odkryć jeszcze wszystkich tajemnic. Whalla to bohaterka, która ma dość silny charakter, jest dobrze wykreowana. Warto wspomnieć także o magicznej warstwie książki, która pewnie bardziej rozwinie się w kolejnych częściach.

,,Przebudzenie powietrza. Księga pierwsza" Elise Kovy to pierwszy tom fantastycznej serii, z którą zapoznałam się za jednym razem i jestem ciekawa jej kontynuacji.

Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

9 komentarzy:

  1. Widzę, że zapowiada się ciekawa seria fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocena wysoka, więc musi być to dobra książka. Podziwiam Cię, że sięgasz po fantastykę i to jeszcze dla młodzieży. Ja kompletnie się nie czuję w tym gatunku :( Ale Twoje recenzje zawsze czytam z zapartym tchem i żałuję, że są takie krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że tytuły cyklów fantasy są coraz dziwniejsze. Przebudzenie powietrza..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, czy książka mi się spodoba, zapowiada się, że tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czeka na swoją kolej :D Najpierw muszę jednak dokończyć trzy inne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skusi mnie nawet ta wysoka ocena, bowiem niestety to nie moje klimaty czytelnicze

    OdpowiedzUsuń
  7. Młodzieżowych książek dawno już nie czytałam , a szkoda bo to bywają czasami ciekawe lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama okładka jest fantastyczna, na pewno sięgnę, bo i fabuła mnie bardzo zaciekawiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyka nie jest moim ulubionym gatunkiem, ale wiem komu ją polecić.

    OdpowiedzUsuń