Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 12 marca 2021

,,Później" Stephen King

 ,,Później" Stephen King


Nigdy wcześniej nie czytałam nic Stephena Kinga i od wielu już lat obiecywałam sobie, że to się zmieni. W końcu udało mi się zapoznać z jego najnowszą powieścią, która ukazała się w Polsce.

Głównym bohaterem jest chłopak, a następnie mężczyzna, który przedstawia swoje życie z matką, agentką literacką. Dość wcześnie w fabule jednak okazuje się, że chłopak nie jest zwyczajny. Nie chcę jednak ujawniać co było jego wyjątkową umiejętnością. Nie wszystkim była ona na rękę lub wręcz jej pożądali, co mogło prowadzić do różnych nieprzewidzianych zwrotów akcji.

Powieść jest dość obszerna, ale duża czcionka sprawia, że z całością można zapoznać się w kilka godzin. Byłam bardzo ciekawa, jak pióro autora przypadnie mi do gustu. Napiszę tak - na pewno nie jest to publikacja, którą każdy się oczaruje, ale myślę, że znajdzie swoich zwolenników. Pomysł na fabułę jest ciekawy, a zakończenie okazało się zaskakujące.

,,Później" Stephena Kinga uważam za stosunkowo udane pierwsze spotkanie. Dla mnie była to bardzo szybka lektura, która okazała się mieć zaskakujące zwroty akcji.

Moja ocena: 4.5/6
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

13 komentarzy:

  1. Wow, ale szybko przeczytałaś! Do mnie dopiero co książka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też, ale bardzo niecierpliwie przebieram palcami, aby przestawić kolejność czytania i wziąć ją na pierwszy ogień. :)

      Usuń
  2. Ja także jeszcze nie czytałam nic tego autora, ale zainteresowała mnie ta lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. King to autor który czeka na pełne odkrycie tylko czy lat mi wystarczy? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czekam na tę książkę. Uwielbiam powieści Stephena Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pióro tego autora, ale tej książki jeszcze nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę doczekać się spotkania, uwielbiam twórczość Kinga, nie zawsze wszystko do mnie w pełni przemówi, ale zawsze to rozrywka na wysokim poziomie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie cieszy, że do przesyłki z książką wydawnictwo dołączyło kubeczek, jak ja lubię takie książkowe gadżety. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę nadrobić twórczość Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tego autora, ale nie lubie kwgo książek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się Kingiem trochę przejadłam i teraz go unikam, ale może za jakiś czas do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś też nie miałam okazji czytać książek Kinga. Recenzja zachęca więc może zacznę właśnie od tej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie pokochałam żadnej książki Stephena Kinga

    OdpowiedzUsuń