Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 31 stycznia 2021

,,Smerfetka"



Bardzo cieszę się, że jakiś czas temu postanowiłam zapoznawać się z komiksami o Smerfach, gdyż są bardzo ciekawe.

,,Smerfetka" to komiks, który w większej części opowiada o stworzeniu Smerfetki przez Gargamela. Początkowo nie była ona zbyt urodziwa i naprzykrzała się innym, więc inni nie za bardzo za nią przepadali. Czy to się miało zmienić? Drugi komiks jest krótszy i opowiada o spłonięciu spiżarni, wielkim głodzie u Smerfów. Przeczytaj koniecznie czy udało im się przetrwać.

Książka jest wydana w dość dużym formacie, komiks tym razem składa się z dwóch historii. Obie są niezwykle zajmujące, tekstu jest bardzo dużo, więc jest to lektura na dłuższe czytanie. Ilustracje, jak zwykle, są typowe dla historii o Smerfach.

,,Smerfetka" to jeden z tych komiksów, który można czytać jako oddzielną całość do czego serdecznie Was zachęcam.
 


Moja ocena: 5.5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.

12 komentarzy:

  1. Lubię Smerfy, a takich komiksów jeszcze nie miałam w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za komiksami, ale najmłodsi czytelnicy w mojej rodzinie je uwielbiają, dlatego im chętnie polecę ,,Smerfetkę'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za komiksami nie przepadam, ale Smerfy? - uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy uwielbiam, ale raczej w wydaniu serialu lub bajki, a nie w postaci komiksu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że jako dziecko kochałam komiksy. Smerfy to były moje pierwsze komiksy. Potem był MARVEL i inne. Na tą chwilę nie czytuję ich, ale mój syn już owszem :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jak ja byłam dzieckiem tak bardzo lubiłam smerfy, chętnie siadałam przed telewizorem i śledziłam losy wioski. Napwno chętnie bym dodatkowo sięgnęła po taki komiks.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam nigdy odcinka o narodzinach Smerfetki, więc chętnie sięgnę po ten komiks.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie cierpiałam smerfów, niczym Gargamel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też komiksów o Smerfach jeszcze nie czytałam. Muszą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie Smerfetka ostatnio na topie, dzieciaki bardzo lubią przeglądać, a ja się nie spodziewałam, że Smerfy mogą być takie wredne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smerfów nie czytałam w postaci komiksów tylko bajek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Smerfy, więc ten komiks też trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń