Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 30 stycznia 2021

Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze zagadki - Zwierzęta, Nad morzem

 ,,Zwierzęta"



Książeczka została wydana w małym formacie ze sztywną oprawą. Tym, co wyróżnia ją spośród innych publikacji jest rozkładany obrazek, który dodatkowo zawiera zagadkę. Ostatecznie zajmuje 4 kwadratowe plansze. Odpowiedzi są przedstawione bardzo kolorowo i w pouczający sposób. Zaskoczeniem będzie końcowa niespodzianka, która znajduje się w tej pozycji. Książka jest bardzo różnorodna i powinna przypaść dziecku do gustu. 





Publikacja została wydana w serii ,,Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze zagadki". Zgodnie z kwalifikacją dziecko może zapoznać się z zagadkami, które są ukryte na kartach tej książeczki. Każda zagadka ostatecznie zajmuje 4 kwadratowe plansze, które tworzą jeden duży obrazek. Pozycja została wydana w małym formacie ze sztywną oprawą, a na zakończenie znajduje się miła niespodzianka. Tematyka w tej części jest związana z morzem i wyjazdem.




Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy 
  


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ilustracje. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać książeczki dla dzieci, są takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetna propozycja dla młodego czytelnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma opcji, aby takie książeczki nie spodobały się najmłodszym czytelnikom. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie książęczki dla najmłodszych są zdecydowanie najlepsze sama pamiętam jak moja siostrzenica się nimi bawiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego typu książeczki zawsze są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy książeczki z tej serii, na prawdę są świetne, jak i wszystko co wyda Harper Kids.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu książeczek jest sporo w mojej domowej biblioteczce i zamawiam ich sporo swoim dzieciakom. Bardzo je lubimy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o tych książeczkach dzisiaj na innym blogu i muszę przyznać, że mnie zaciekawiły. Wydaje mi się jednak, że mój synek jest już trochę za duży na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam zachwycona formą, jaką ma ta seria, duże kartki nie tylko przyciągają uwagę, ale i pozwalają skupić się na odpowiedziach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagadki w każdym wieku są miłe i zaskakujące. Oczywiście odpowiednio dobrane do wieku dziecka :D niemniej mój młodszy syn uwielbia takie książeczki, a mam jeszcze kilka młodszych dzieci, które także chetnie "czytaja". Poza tym te wydania są coraz piękniejsze :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę są pięknie wydane i bardzo ciekawe, wszystko na plus.

    OdpowiedzUsuń