Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 1 lutego 2021

Stosik - styczeń 2021 r.

Styczniowe nowości w domowej biblioteczce.






Od wydawnictwa Znak.







Od Egmont.


Dla siostry od Tania Książka.


Od wydawnictwa Muza.


Od wydawnictwa Siedmioróg.


Od wydawnictwa Znak.


Dla siostry od wydawnictwa Prószyński i S-ka.



8 komentarzy:

  1. Czytałam "Wybrańców" - bardzo polecam! I niebawem sięgnę po "Skrawek pola". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotarła do mnie nowa książka Marzeny Rogalskiej. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu to Smerfetka cieszy mnie najbardziej? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźny stosik, może i ja zacznę prowadzić taką listę, na pewno ułatwiłoby mi to pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bardzo cieszą owocne współprace z wydawnictwami, dzięki nim mogę w pełni realizować się w pasji czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ciekawych książek do ciebie trafiło w styczniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie, kiedy tyle przygód czytelniczych udało się poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ciekawych lektur, jest się w czym zaczytać w wolnych cbwilach.

    OdpowiedzUsuń