Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 10 grudnia 2020

,,Nick i Norah. Playlista dla dwojga" David Levithan, Rachel Cohn


 

Wydawnictwo: Bukowy Las
Data wydania: 2016
Format : Książka
Ilość stron: 208
Do kupienia: Gandalf

Ostatnio zapoznałam się z dwoma tomami innej serii tego duetu. To właśnie wtedy zauważyłam, że istnieje taka książka jak ,,Nick i Norah. Playlista dla dwojga" i postanowiłam jej też dać szansę.

Głównym bohaterem jest Nick, którzy przypadkowo widzi swoją byłą dziewczynę z jej nowym partnerem. Postanawia się na niej odegrać i pyta nieznajomą dziewczynę, czy postanowi udawać jego ukochaną. Tak zaczyna się ich znajomość.

Lektura tej książki jest niezwykle szybka z racji tego, że całość nie jest szczególnie obszerna, a dodatkowo sprawnie się czyta. Nie jest to dzieło sztuki, czytałam wiele sporo lepszych publikacji i ta wypada na ich tle dość przeciętnie.

,,Nick i Norah. Playlista dla dwojga" Davida Levithana i Rachel Cohn to kolejna książka tego duetu, z którą miałam okazję się zapoznać w ostatnim czasie.
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone

  

5 komentarzy:

  1. Jeśli będę miała okazję to także zapoznam się z tym duetem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jesteś zawiedziona tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo krótka recenzja, ale oddaje w pełni emocje po lekturze. Takie mam wrażenie. I niestety nie jest to książka dla mnie, chyba że dla zabicia nudy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się mówi? Przelotna znajomość może okazać się najciekawszą przygodą? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, recenzja niezbyt przekonała mnie do sięgnięcia po tę pozycję 🤔 Jednakże dobrze wiedzieć, ze taka książka istnieje :D

    OdpowiedzUsuń