Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 16 grudnia 2020

,,Bal" Saundra Mitchell


 

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 280
Do kupienia: Gandalf

Lubię serię młodzieżową Uwaga! Młodość wydawaną przez Wydawnictwo Dolnośląskie, dlatego ucieszyłam się, gdy zauważyłam, że została wydana nowa powieść.

W szkole już wkrótce miał się odbyć bal maturalny. Każdy miał przyjść z sobą towarzyszącą przeciwnej płci. Cała szkoła jednak wiedziała, że Emma woli dziewczyny. To właśnie na tym balu maturalnym miały ujawnić, że jej przyjaciółka Alyssa jest z nią parą. Czy wszystko poszło zgodnie z planem?

Powieść jest naprawdę króciutka i została napisana na podstawie musicalu. Jak to w tego typu historiach bywa, nie wszystko może pójść zgodnie z planem, jednak czytelnik jest na to przygotowany. Czy jednak ta historia może zakończyć się pozytywnie?

Całość czyta się naprawdę sprawnie. Byłam bardzo ciekawa, w jaki sposób zakończy się historia Emmy i Alyssy. Twórcy musicalu, a następnie autorka, która ubrała to w książkową wersję zwracają uwagę na napiętnowanie osób o innej orientacji nie tylko przez znajomych, ale także przez rodzinę.

,,Bal" Saundry Mitchell to jedna z tych pozycji, które poruszają naprawdę ważny temat i choć jest kilka niedociągnięć nie warto na nie zwracać uwagę, gdyż jej przesłanie jest bardzo w porządku.

Moja ocena: 5/6
   
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone

  

7 komentarzy:

  1. Temat na czasie, dlatego z całą pewnością książka znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka tematyka coraz intensywniej przebija się w fabułach, z jednej strony dobrze, ale z drugiej już lekki przesyt.

      Usuń
  2. Bardzo ważne przesłanie. Mam tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiązka powinna spodobać się mojej młodzieży, chętnie podsunę tytuł pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam nic z tej serii, ale widzę, że warto mieć ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie wiedziałam, że ten promowany film jest na podstawie książki. Produkcja Netflixa nie podobała mi się. Nie wiem jak z książką. Muszę to sprawdzić.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń