Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 17 grudnia 2020

,,Zbrodnie zimową porą" Agatha Christie


 

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 296
Do kupienia: Gandalf

W ciągu ostatnich lat miałam szansę zapoznać się z większością dorobku Agathy Christie, który został wydany w Polsce. Gdy zauważyłam, że ukazał się zbiór ,,Zbrodnie zimową porą" postanowiłam także dać mu szansę.

Nie wiem czego dokładnie spodziewałam się po tej pozycji. Składa się ona z 12 opowiadań, które zostały już ujęte w innych zbiorach. Jeśli więc czytaliście tamte bez sensu jest inwestycja w ten, bo jest to dokładnie to samo.

Nie można jednak twórcom odmówić, że wybrali 12 naprawdę świetnych opowiadań, w których prym wiodą różni detektywi znani z książek Christie. Ja akurat większość z nich pamiętałam, ale dla osoby, która ich wcześniej nie czytała mogą okazać się zaskakujące.

,,Zbrodnie zimową porą" Agathy Christie to zbiór 12 opowiadań, które są zawarte też w innych zbiorach. Jeśli ich nie czytałeś, okażą się interesujące.

Moja ocena: 5/6
   
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone

  

7 komentarzy:

  1. Akurat tego zbioru autorki nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twórczości autorki, więc ten zbiór byłby dla mnie zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tyle książek Agathy Christie, że już tytułów nie pamiętam i nie wiem czy te opowiadania też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Christie zdecydowanie wolę w dłuższej formie niż w opowiadaniach. Fajnie, że jesteś zadowolona z lektury.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie powrócę do tych zbrodni zimową porą, to klimaty, w których chętnie się obracam literacko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam chyba 2 czy 3 książki tej autorki. Myślę, że ten zbiór opowiadań mógłby mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Agatę Christie,choć z reguły wybieram dłuższe powieści zamiast opowiadań.Ale możliwe,że akurat te by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń