Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 19 października 2020

,,Frankly in Love" David Yoon


 


Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 344
Do kupienia: Gandalf

Seria ,,Uwaga! Młodość" wciąż cieszy się moim zainteresowaniem. Postanowiłam zapoznać się z jedyną pozycją z wydanych, która jeszcze czekała na przeczytanie.

Frank wiedział, że nie za bardzo chce wiązać się z Joy. Podobała mu się inna dziewczyna, z którą chodził na rozszerzenie. Rodzice jednak nie akceptowaliby tego związku, więc postanowił uknuć z Joy intrygę, w którą mieli uwierzyć ich opiekunowie.

Początkowo powieść czytało mi się dość wolno, bo mnie nużyła. Po jakimś czasie akcja jednak niesamowicie się rozwinęła, a ja z całością zapoznałam się już naprawdę sprawnie. Tematem przewodnim tej powieści jest rasizm, ale także kontakty w rodzinie.

,,Frankly in Love" to powieść z dość drętwym początkiem, która jednak z czasem bardzo się rozkręca. Polecam ją uwadze nie tylko nastolatków.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: