Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 10 kwietnia 2020

,,Cześć, co słychać?" Magdalena Witkiewicz

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2016
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Magdalena Witkiewicz wydała już kilkadziesiąt powieści. Postanowiłam zapoznać się z jedną wydaną kilka lat temu.

Zuzanna miała dwójkę dzieci, męża i wiodła w miarę ustabilizowane życie. Wszystko zmieniło się w chwili, gdy spotkała się ze szkolnymi przyjaciółkami i przypomniała sobie o swojej pierwszej prawdziwej miłości. Z Pablem nie miała kontaktu od wielu lat, ale czy nie chciała tego zmienić?

Bohaterkami są cztery kobiety w granicach 40-stki. Każda z nich jest na innym etapie życia. Jedna zaszła w ciążę i rodziła tuż po maturze, inna nie ma dziecka, Zuzanna ma za to dwójkę. Wciąż jednak zastanawia się nad tym, czy czegoś nie straciła.

,,Cześć, co słychać?" Magdaleny Witkiewicz to powieść o tym, że czasem możemy się sparzyć i na zawsze zaprzepaścić swoją szansę. Wracanie do przeszłości nie zawsze wiążę się z miłymi wspomnieniami, jednak warto czasem to z siebie wyrzucić.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. To kolejna książka Magdy Witkiewicz, jaka przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i pamiętam, że podobała mi się, ale już kompletnie nie pamiętam fabuły, więc nie zapadła mi w pamięci za bardzo.

    OdpowiedzUsuń