Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 11 kwietnia 2020

,,Tego ci nie powiedziałam" Kelly Rimmer

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 448
Do kupienia: Znak

Lubię książki, w których sporo się dzieje i ,,Tego ci nie powiedziałam" jest właśnie jedną z takich pozycji.

Akcja dzieje się dwutorowo. W Ameryce 95-letnia Hanna w wyniku udaru straciła mowę i może porozumiewać się tylko dzięki urządzeniu. Prosi jednak wnuczkę, by pojechała do Polski i odnalazła Tomasza. W innych rozdziałach przenosimy się w okolice Krakowa do 1942 roku, gdzie Alina wraz z rodziną zauważa, że coś się dzieje, zaczyna się wojna, którą wszyscy mieszkańcy kraju ciężko przeżyją.

Na plus z całą pewnością zasługuje to, że wszystko zostało opisane bardzo delikatnie i autorka nie skupiała się za bardzo na obozach koncentracyjnych i milionowych śmierciach. Fabuła skupia się bardziej na tym, jak przetrwać w tym wojennym okresie. Z kolei we współczesności mamy do czynienia z kobietą niewspieraną przez męża, która musi zająć się dwójką dzieci, w tym synkiem ze spektrum zaburzeń autystycznych.

Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to powieść obyczajowa, a nie kryminał, jednak i tak wszystkich kluczowych wątków domyśliłam się sporo wcześniej niż zdradziła je autorka. Mam względem tej książki bardzo mieszane uczucia. Pomysł na fabułę bardzo mi się podobał, przeczytałam ją szybko, ale jednak zabrakło mi tutaj jeszcze większych emocji.

,,Tego ci nie powiedziałam" Kelly Rimmer to wciągająca powieść obyczajowa, w której czasy wojenne przeplatają się z teraźniejszością. Nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6


Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak


2 komentarze:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie klimaty ekstra książka, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń