Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 16 marca 2020

,,Pusia, zagubiona kotka" Holly Webb

Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2013
Format: Książka

Liczba stron: 120
Do kupienia: Gandalf

Koty to jedne z moich ulubionych zwierząt, dlatego też na mojej liście czytelniczej nie mogło zabraknąć tej pozycji. Po miłym zaskoczeniu lekturą ,,W poszukiwaniu domu” postanowiłam zapoznać się także z tą książką. Czy było warto? Przekonajcie się sami!

Ela, uczennica szkoły, bardzo dbała o swoją kotkę, Pusię. Bardzo martwiła się o nią, dlatego najchętniej nie wypuszczałaby jej z domu. Nie było jednak takiej możliwości. Kot miał swoje życie i także musiał się wybiegać. W tym celu zamontowano jej szczególną furtkę, przez którą mogła wychodzić na zewnątrz. Pewnego dnia, gdy padało bardzo dużo śniegu, dziewczynka ustrzegła Pusię, aby nie wychodziła na zewnątrz. Ciekawa kotka postanowiła jednak opuścić swoje przytulne mieszkanko. Śniegu na jej nieszczęście było tak dużo, że szybko zgubiła drogę do domu.

Książeczka zachwyciła mnie podobnie tak, jak poprzednia. Tym razem także nie mogłam się od niej oderwać i pochłonęłam ją błyskawicznie. Zdążyłam już przyzwyczaić się do stylu autorki, więc czytało mi się lekko i przyjemnie. Bardzo ucieszyłam się, że w tak szybkim czasie mogłam przeczytać także tą część, gdyż znajdowała się już u mnie na półce.

,,Pusia, zagubiona kotka” to pozycja, która spodobała mi się jeszcze bardziej od poprzedniej. Strony przelatywały mi błyskawicznie, a ja nie mogłam doczekać się jej końca. Nie żałuję, że po nią sięgnęłam. Polecam serdecznie!

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz