Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 21 marca 2020

,,Masza i Niedźwiedź. Szalone szablony" i ,,Masza i Niedźwiedź. Mozaiki do wyklejania i kolorowania"

Niektóre dzieci mają w sobie zacięcie artystyczne i warto to wykorzystać. Publikacja ,,Masza i Niedźwiedź. Szalone szablony" na pewno im w tym pomoże.

Książeczka składa się z wielu zadań, w których musimy wykorzystać szablony, które są doczepione do pierwszej okładki. Należy je sobie wydusić, a następnie działać z nimi. Zadania są całkiem różnorodne, niekiedy sami decydujemy o tym, jak ostatecznie będzie wyglądał końcowy efekt.

,,Masza i Niedźwiedź. Szalone szablony" to publikacja, z którą sama z chęcią spędziłabym czas, gdybym była sporo młodsza. Czuję więc, że dzieci z artystycznym zacięciem reż będą zadowolone.




Gdy byłam młodsza bardzo lubiłam kolorowanie według wzoru i robienie kuleczek z krepy. Do teraz pewnie mi to zostało, dlatego z chęcią sięgnęłam po tę pozycję.

Zadania są ustalone według pewnych reguł. Należy kolorować według obranego wzoru lub naklejać naklejki. Tych ostatnich też w tej książeczce nie brakuje. Na koniec możemy narobić kolorowych kuleczek z krepy i też przykleić je według wzoru, dzięki czemu powstanie jakiś kolorowy rysunek.

,,Masza i Niedźwiedź. Mozaiki do wyklejania i kolorowania" to publikacja w całości wypełnione zadaniami do kolorowania według wzoru i naklejania. Dzieci, które to lubią będą zachwycone.




Moja ocena: 5/6


Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Egmont.


2 komentarze:

  1. Ja też lubiłam takie kolorowanie. To fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. OCh MAsza <3
    Naoglądałam się jak pracowałam jako niania

    OdpowiedzUsuń