Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 7 marca 2020

,,Dylemat" B.A. Paris

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Albatros

Miałam okazję zapoznać się ze wszystkimi książkami B.A. Paris, dlatego skusiłam się też na jej najnowszy thriller psychologiczny pt. ,,Dylemat".

Livia już od 20 lat planowała swoje huczne 40 urodziny. Wszystko dlatego, że bardzo młodo zaszła w ciążę, rodzice się od niej odwrócili i nie miała nawet porządnej uroczystości weselnej. Teraz postanowiła to sobie odbić. Wiedziała, że po przyjęciu musi wyznać mężowi coś, co zmieni ich życie. Adam także miał dla Livii niespodziankę, ale zupełnie inną niż ona dla niego...

Poprzednie książki autorki podobały mi się, niektóre nawet bardzo. Cały czas liczę na to, że B.A. Paris wróci do poziomu ze swojego debiutu. ,,Dylemat" okazał się być całkiem ciekawą publikacją, ale zabrakło mi w niej większego napięcia. Niektórych faktów można się domyślić sporo przed czasem, co uważam za znaczący minus.

,,Dylemat" B.A. Paris skupia się przede wszystkim na przygotowaniach do pamiętnego przyjęcia, którego nikt nie chce zepsuć. Pomysł na fabułę dość nowatorski, aczkolwiek poprowadzenie poszczególnych wątków nie do końca zyskało moje uznanie.

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu


2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej nowej książki Paris.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już na innym blogu o tej książce i ja w dalszej mierze nie do końca jestem przekonana do niej.

    OdpowiedzUsuń