Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 7 stycznia 2020

,,Kochaj mnie czule" Gabriela Gargaś

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 340
Do kupienia: Gandalf

Lubię od czasu do czasu zapoznać się z nową powieścią Gabrieli Gargaś, dlatego tym razem mój wybór padł na ,,Kochaj mnie czule".

Natalia już od młodości kochała się w Szymonie, ale wiedziała, że musi w pierwszej kolejności zająć się matką i rodzeństwem. Gdy poznała Pawła, postanowiła się z nim związać, mieć dzieci. Nie wszystko jednak szło po jej myśli, a dodatkowo przez cały czas Szymon nie był jej obojętny.

Liczyłam na wciągającą lekturę i taką też otrzymałam. Autorka nie boi się poruszania trudnych tematów, dlatego tutaj możemy zetknąć się z wieloma takimi wątkami, jednak najważniejszym z nich jest dziecko chore na zespół Aspergera.

Gabriela Gargaś przez słowa bohaterów uświadamia, że niektórych chorób nie da się wyleczyć i musimy się z tymi pogodzić, że spotkało to nas lub naszych najbliższych. Nic nie możemy na to poradzić, pozostaje nam z tym jakoś dalej żyć.

,,Kochaj mnie czule" Gabrieli Gargaś to cudowna, bardzo wciągająca i życiowa lektura, od której nie sposób się oderwać. Czuję, że w moim przypadku trafiła na właściwy moment.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


4 komentarze:

  1. Czuję, że mocno wciągnęłaby mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja pozytywna recenzja skutecznie zachęca mnie do sięgnięcia po powyższą powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twórczość tej autorki, ale nie ukrywam, że akurat ta powieść nie skradła mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie może u mnie brakuje takiego momentu ale wypożyczę ją bo sporo blogerek się zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń