Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 listopada 2019

,,Drogi Święty Mikołaju" Natasza Socha, Magda Mazur

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 288
Do kupienia: Gandalf

W ostatnim czasie zapoznaję się ze świątecznymi publikacjami. ,,Drogi Święty Mikołaju" jest jedną z nich.

Głównymi bohaterami są para, której nie najlepiej się układa, samotna matka z nastolatkiem i kobieta, która dwa razy się rozwodziła. W jaki sposób ich losy mają się połączyć?

Czytałam kilka wcześniejszych książek Nataszy Sochy, które całkiem przypadły mi do gustu. Postanowiłam skusić się na tę świąteczną powieść pisaną w duecie. Rozdziały się ze sobą przeplatają, całkiem sporo tutaj niespodziewanych zbiegów okoliczności i dość mądrych przemyśleń.

,,Drogi Święty Mikołaju" Nataszy Sochy, Magdy Mazur to publikacja, którą przeczytałam nadzwyczaj szybko, jednak obawiam się, że na zbyt długo nie zostanie mi w pamięci.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone





2 komentarze: