Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 24 listopada 2019

,,Cicha Noc" Małgorzata Rogala

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 312
Do kupienia: Gandalf

Bardzo lubię serię z dwójką policjantów, jako głównych bohaterów. Tym razem ukazał się już siódmy tom.

Agata ze Sławkiem musieli się chwilowo rozstać, gdyż mężczyzna wyjeżdżał na zagraniczne szkolenie. W kraju wszystko miało być w porządku, ale okazało się, że Agatę czekały aż dwa trudne zadania - kłopoty z siostrą partnera i kolejne zabójstwo.

Poprzednie tomy bardzo mi się podobały, dlatego też sądziłam, że tak będzie i tym razem. Niestety, nieco się przeliczyłam. Do książki miałam kilka podejść, ale to przede wszystkim z tego względu, że o Bożym Narodzeniu lubię czytać nieco później niż końcówka października.

W tym tomie zabrakło mi tej ikry, typowej dla serii. Czytało się dość przyjemnie, ale nie odczułam jakiegoś wielkiego zaskoczenia, ani wybuchów większych emocji. Niestety, ale w moim odczuciu ten jest słabszy od swoich poprzedników.

,,Cicha Noc" Małgorzaty Rogali to książka o handlu żywym towarem, przeszłości, która ma wpływ na naszą teraźniejszość.

Moja ocena: 3.5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze: