Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 czerwca 2019

,,Złoty szlak. Kroniki Archeo. Tom 11" Agnieszka Stelmaszyk

Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 272
Do kupienia: Gandalf

W tym roku postanowiłam zapoznać się z całą serią ,,Kroniki Archeo". Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że właśnie pojawił się nowy tom.

Tym razem obie rodziny wraz z Ofelią miały w planach spędzenie spokojnych wakacji. Jak jednak wiadomo, dzieciaków przygody bardzo się imają, więc tym razem w Afryce także mieli wkręcić się przypadkowo w kolejną kryminalną historię.

Tym razem przenosimy się fabularnie do Afryki, gdzie podczas prac archeologicznych znika jedna z pracownic. Nikt nie wie, czy została porwana, czy sama uciekła z jakimś cennym znaleziskiem. Wszystko ma się niebawem wyjaśnić.

Zaletą tej serii jest fakt, że czyta się ją naprawdę bardzo szybko. Im dalszy tom, tym mniej kolorowych ilustracji. Prawda jest taka, że poprzednich kilka części podobało mi się nieco mniej. Tę także przeczytałam w ekspresowym tempie, ale nie dostarczył mi aż takich emocji jak początkowe części cyklu.

,,Złoty szlak. Kroniki Archeo. Tom 11" Agnieszki Stelmaszyk to bardzo ciekawa seria, która z biegiem czasu nie staje się nudnym tasiemcem. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze:

  1. Nie mam jeszcze tej serii w planach. Ale w przyszłości kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że seria z biegiem czasu nie staje się nudnym tasiemcem.

    OdpowiedzUsuń