Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 2 maja 2019

,,Pragnij mnie" Abbi Glines

Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Abbi Glines wydała już kilkadziesiąt powieści. ,,Pragnij mnie" to kolejny tom serii Sea Breeze.

Dustin zmarł 6 lat temu. Nikt nie wiedział o tym, że jego dziewczyna była z nim w ciąży i obecnie wróciła do miasteczka razem z dzieckiem. Nie spodziewała się, że bardzo szybko spotka się z bratem zmarłego. Dewayne od dawna kochał się w Siennie, jednak nie okazywał jej swoich uczuć. Czy to się teraz zmieni?

Poprzedni tom tej serii czytałam 1,5 roku temu. Nie przeczę, że większość książek autorki bardzo mi się podobała. Są to typowo lekkie czytadła, niekiedy z dużą ilością scen seksu, które czyta się naprawdę przyjemnie. Publikacja jest całkiem przewidywalna.

Abbi Glines posługuje się typowo młodzieżowym językiem. Nie ma tutaj miejsca na jakieś niespodziewane zwroty akcji, choć pojawia się kilka niespodzianek fabularnych. Nie ma jednak co się oszukiwać, nie jest to lektura od której można wymagać czegoś więcej.

,,Pragnij mnie" to powieść, w której zdarzenia z teraźniejszości przeplatają się z tymi z przeszłości. Pewnie skuszę się na kolejne tomy, jeśli się ukażą.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: