Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 23 grudnia 2018

,,Willa pod Zwariowaną Gwiazdą" Maria Paszyńska

Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 368
Do kupienia: Gandalf

Prawie rok temu oglądałam film o małżeństwie Żabińskich, które zajmowało się ukrywaniem Żydów w warszawskim ZOO. Mniej więcej rok temu dowiedziałam się, że Maria Paszyńska napisała o tym książkę. W końcu postanowiłam się z nią zapoznać.

Powieść podzielona jest na 3 główne działy. Pierwszy z nich to życie Piotra, chłopca, który z czasem został zatrudniony jako opiekun słoni. Drugi to życie Ady, która straciła pamięć, a trzeci lekarza, którzy pracował w getcie, a jednocześnie był Żydem.

Pamiętam, że film na ten temat wywarł na mnie niesamowite wrażenie, dlatego liczyłam na podobne odczucia w związku z tą lekturą. Nie jest to pozycja zła, jednak zabrakło mi tutaj większych emocji. Nie jest to reportaż, a jedynie publikacja z wymyślonymi bohaterami i dobrze dobranym tłem wydarzeń.

Maria Paszyńska pisze w sposób dość obrazowy. Dzięki dużej czcionce książkę czyta się naprawdę bardzo szybko. Jest to tak naprawdę lektura na kilka godzin. Jej przeczytanie może być dobrym początkiem do bliższego przyjrzenia się losowi małżeństwa Żabińskich.

,,Willa pod Zwariowaną Gwiazdą" Marii Paszyńskiej to tak naprawdę moje pierwsze spotkanie z twórczością tej pisarki. Ksiązka może mnie nie zachwyciła, jednak i tak jest warta przeczytania.


Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie znam prozy autorki, ale mam już jej dwie książki, więc na pewno się zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się jeszcze nad tą książką.

    OdpowiedzUsuń