Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 22 grudnia 2018

,,Will Grayson, Will Grayson" John Green, David Levithan

Wydawnictwo: Bukowy Las
Data wydania: 2015
Format : Książka
Liczba stron: 368
Do kupienia: Gandalf

Czytałam kiedyś jedno opowiadanie Johna Greena i dwie powieści Davida Levithana. Postanowiłam sprawdzić, jak poradzili sobie w duecie.

Przez długi czas miałam wrażenie, że ta książka jest o niczym. Jest gej, jeden Will Grayson, a później zupełnie przypadkowo okazuje się, że jest drugi chłopak o takim samym imieniu i nazwisku. Co z tego wyniknie?

,,Will Grayson, Will Grayson" jest powieścią, o której ciężko coś napisać. Tak naprawdę czyta się ją naprawdę szybko, większe refleksje można mieć dopiero po przeczytaniu powieści. Finał jest tutaj najbardziej kluczowy.

Książka jest typowo młodzieżowa, opowiada o postrzeganiu gejów, a także przedstawieniu, które ma wystawić jeden z nich. Nie jest może rewelacyjna, jednak i tak nie żałuję, że się z nią zapoznałam.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: