Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 20 marca 2018

,,Historia złych uczynków" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 512
Do kupienia: Znak

Od ostatniego spotkania z twórczością Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak minął już dłuższy czas. Postanowiłam jednak dać jej szansę po raz kolejny. Czy było warto?

Z tego, co mogłam przeczytać na blogach innych dziewczyn, czy stronach księgarni, pisarka zasłynęła raczej z lekkich powieści obyczajowych, trylogii wojennej. ,,Historia złych uczynków" zupełnie się z tego schematu wyłamuje. To połączenie powieści psychologicznej z elementami folkloru oraz kryminału. Trzeba przyznać, że bardzo miło spędziłam z nią czas.

Nina od najmłodszych lat interesowała się komputerami i możliwościami, które mogą przynieść. Nic więc dziwnego, że i studia wybrała w zgodnie ze swoją pasją. Za namową matki, okazało się, że może zamieszkać i studiować w Warszawie. To właśnie tam wdała się w romans ze swoim wykładowcą, Miłoszem Krajewskim, który na dobre zawładnął jej życiem. Tymczasem dwutorowo poznajemy historię znajomości Bronka Libermana, Żyda oraz Feli Hryniewicz, dorastającej na letnisku w Aninie. W jaki sposób te dwie historie były ze sobą powiązane?

Muszę przyznać, że Katarzyna Zyskowska-Ignaciak wykreowała bardzo interesujących, nietuzinkowych bohaterów. Tempo akcji nie jest zbyt spieszne, historie współczesne przeplatają się z wydarzeniami z przeszłości. Jak się okazuje, decyzje kiedyś podjęte w chwilach emocji, mają wpływ na dalsze pokolenia. Autorka systematycznie stopniuje napięcie, ujawniając coraz to nowe fakty.

,,Historia złych uczynków" to powieść inna, niż te, z którymi dotychczas miałam okazję się zapoznać. Pisarka stworzyła publikację, która na długo zapada w pamięć. Daj się porwać tej historii.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak


5 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę ba tę właśnie książkę. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam autorkę przy innych książkach, ma świetne pióro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ostatnio tej książki w blogosferze. Mam ją na uwadze :)

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro Twoja recenzja jest pozytywna, to chętnie zapoznam się z tą lekturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm zachęcająca recenzja. Kusi ...

    OdpowiedzUsuń