Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 16 maja 2016

,,Złota Księga Bajek. Przygody Maszy i Niedźwiedzia" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2016
Format : Książka
Liczba stron: 320
Półka: posiadam
Do kupienia: Tania Książka

Masza i Niedźwiedź to kultowi rosyjscy bohaterowie, których bardzo lubię już od dłuższego czasu. Mam z nimi rosyjskie gry, puzzle, książeczki. Tym razem postanowiłam skusić się na ,,Złotą księgę bajek. Przygody Maszy i Niedźwiedzia".

Zbiór składa się z 13 bajek - Pierwsze spotkanie, Nie budzić do wiosny, Podrzutek, Konfiturki, Sam w domu, Hokus-Pokus, Przebój sezonu, Obraz olejny, Kto się nie schował, ten gapa, Nowa miotła, Niełatwo być dzieckiem, Uwaga, remont!, Pasiasty przyjaciel. Wcześniej znałam tylko ,,Podrzutka", więc z chęcią poznałam po raz pierwszy pozostałe 12 opowieści.

Jeśli nie znacie tych bohaterów napiszę, że, jak można się domyślić, głównymi postaciami cyklu są Masza i Niedźwiedź, niesforna mała dziewczynka i duży miś, który musi ratować ją z opresji i naprawiać szkody, które wyrządzi. W zbiorze nie było inaczej i Masza co chwilę wpadała na nowe szalone pomysły. Najbardziej podobał mi się już sam wstęp, opowiadający o tym, ze gdy inne zwierzęta słyszały, ze zbliża się Masza, chowały się w popłochu, by tylko ich nie znalazła. Nie chcieli, by ta nieznośna dziewczynka znów coś wymyśliła.

Wbrew pozorom wszystko utrzymane jest w bardzo humorystycznym i typowo dziecięcym stylu. Książkę czytałam niecałą godzinę, mimo tego, że ma ponad 300 stron. Tekstu jednak jest niewiele, na każdej stronie zajmuje on tylko kilka linijek. Resztę stron wypełniają naprawdę piękne i duże ilustracje, doskonale dopełniające tekst. Język w całości jest dostosowany do młodego czytelnika, wielbiciela i miłośnika tych bohaterów.

,,Złota księga bajek. Przygody Maszy i Niedźwiedzia" to elegancko wydana książka w lekko usztywnianej okładce. Z tej serii mam jeszcze ,,Zaczarowany zwierzyniec", który także mnie oczarował. Jednocześnie jestem pewna, że wszystkie publikacje z tej serii są interesujące, dlatego w przyszłości mam zamiar mieć w biblioteczce całą serię. Jeśli jeszcze jej nie znacie, koniecznie to nadróbcie.

Moja ocena: 5,5/6




Za egzemplarz książki dziękuję księgarni 
Książka bierze udział w wyzwaniu





5 komentarzy:

  1. Chcę, chcę i jeszcze raz chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Maszę i Niedźwiedzia. Widzę, że ta seria zapowiada się bardzo interesująco, z chęcią więc się za nią rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie eleganckie wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książeczki z Maszą są zazwyczaj pięknie wydane. Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń