Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 9 lipca 2014

,,Zaczaruj mnie” Karolina Frankowska

Wydawca: Wydawnictwo Literackie
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 328
Półka: posiadam

Karolina Frankowska to autorka najnowszej powieści z ,,Serii z fasonem” wydawanej przez Wydawnictwo Literackie.

Zosia, Kaśka i Bartek – trójka przyjaciół. Na dobre i na złe. Wydawałoby się, że nic nie jest w stanie ich rozdzielić, a jednak. Zosia nie może znaleźć pracy w zawodzie, Bartka co chwilę wyrzucają z coraz to nowego miejsca zatrudnienia, a rodzice mają już dosyć jego dofinansowywania, a Kaśka...Kaśka, jako jedyna jest spełniona w pracy, chociaż na siłę poszukuje swojej drugiej połówki jabłka. Przed tą trójką wiele sytuacji, w których będą sobie nawzajem potrzebni. Czy wszyscy w końcu poczują się spełnieni ? Tego dowiecie się zapoznając się z tą pozycją.

Jest to pierwsza pozycja z ,,Serii z fasonem”, z którą miałam okazję się zapoznać. Ostatnio, jak wiecie lubię przeczytać obok kryminałów lekkie pozycje, które nie wymagają zbyt wielkiego nakładu umysłowego i ta powieść właśnie taka jest. Opowiada o sile prawdziwej przyjaźni, która nie jest zawsze czarno-biała, bowiem na drodze przyjaciół także pojawiają się przeszkody, które muszą pokonać. Książkę czyta się niesamowicie szybko i z ogromną przyjemnością. Jest to tak naprawdę lektura na kilka godzin, które mijają w mgnieniu oka.

Każdy z nas marzy, aby mieć w życiu prawdziwego przyjaciela, na którym można polegać w każdej sytuacji. Niestety, ale bardzo rzadko udaje nam się kogoś takiego znaleźć. Bohaterowie książki udowadniają jednak, że taka przyjaźń jest możliwa. Wystarczy tylko chcieć. W świecie, gdzie panuje sporo fałszu i kłamstwa można odnaleźć także bratnie dusze, na których zawsze będziemy mogli polegać.

,,Zaczaruj mnie” to przepiękna opowieść o przyjaźni trójki młodych bohaterów, którzy byli dla siebie wsparciem. Seria wydawana przez Wydawnictwo Literackie jest stosunkowo nowa, jednak znalazła już rzeszę swoich czytelników. Ja także nie mogę przejść obok niej obojętnie, tym bardziej, że pozostałe dwie pozycje znajdują się już w mojej domowej biblioteczce. Jeśli lubicie dobre pozycje obyczajowe, to powyższa powieść powinna Wam się spodobać.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


16 komentarzy:

  1. Ojej, idealnie dziś trafiłaś w mój czytelniczy gust i na dodatek odkąd zobaczyłam w zapowiedziach tę książkę, to chciałam ją poznać i twoja recenzja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywna i ciepła opowieść dla mnie zawsze jest lekturą idealną:) Tym bardzie, że bohaterami są młodzi, zwyczajni ludzie z porcją codziennych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poznam nieznaną mi dotychczas autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis dosyć przyjemny :) Jednak ja ostatnio czytuję literaturę z tych "cięższych" klimatów, więc póki co odpuszczę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ciągnie mnie do tej pozycji, bohaterowie szukający przyjaźni, było...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba lektura w sam raz na upały!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przetrwam praktyki to sobie ją zafunduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna okładka i bardzo mnie zainteresowałaś tą książką. Zapisuję tytuł :)

    OdpowiedzUsuń