Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 10 lipca 2014

Dyskusyjne czwartki - Jakie książki na wakacje?



Przepraszam Was za przestój w Dyskusyjnych czwartkach, jednak miałam sporo zaległych wpisów o książkach do opublikowania i ten cykl musiałam sobie na tydzień odpuścić. Przeglądając Wasze blogi zdarza mi się czasem jednym okiem zerknąć też na komentarz. Niektórzy uważają, że w wakacje dobrze jest czytać takie lekkie, miłosne i mało wymagające powieści. Druga grupa z kolei sądzi, że w tym okresie dobrze czytać książki wymagające, gdyż mamy odpowiednio dużo czasu, aby się na nich skupić i odpowiednio je przeżyć. A jak to jest ze mną?

W wakacje zazwyczaj sięgam po książki, z którymi nie miałam okazji zapoznać się w roku szkolnym/akademickim. Zawsze mam wtedy sporo do zrobienia, więc raczej nie sięgam po opasłe tomiska, tylko wybieram raczej 300-400 stronicowe pozycje. Po pierwsze, nie ważą one zbyt dużo, a poza tym przeczyta się je szybciej, niż te, co mają powiedzmy 700. Bardzo lubię czytać w podróży, więc jak dobrze idzie to jakąś część książki zawsze przeczytam.

Ostatnio bardzo lubię kryminały, choć niektóre są tak realne, że boję się po ich lekturze sama w zostawać. W wolne dni lubię także poczytać sobie fantastykę. Po powieści obyczajowe sięgam bardzo rzadko, gdyż za bardzo mnie wzruszają, jednak i w tej dziedzinie mam swoje ulubione pisarki. Typowych romansów nie czytałam już od kilku lat, gdyż niektóre z nich są naprawdę bardzo przewidywalne. Od czasu do czasu lubię także poczytać coś z literatury dziecięcej. A wy jakie książki czytacie we wakacje?

12 komentarzy:

  1. Ja lubię o lekkiej tematyce bądź podróżnicze. Właśnie zabieram się za lekturę z literatury dziecięcej, co by trochę odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W okresie wakacji czytam różnorodne książki. Tak jak w innym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam te same gatunki tylko po prostu więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie w wakacje lubie sięgać po niezobowiązujące powieści obyczajowe. Żeby się odstresować.

    OdpowiedzUsuń
  5. moim przypadku kanon lektur się nie zmienia. A, że wachlarz propozycji jest dość szeroki to problemu z wyborem nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać latem lekkie powieści, ale romanse raczej nie, bo to zupełnie nie moja bajka. Kryminały i fantastyka - zawsze :)

    OdpowiedzUsuń