Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 lipca 2014

,,Na tropie Bestii. Epos, płomienny ptak" Adam Blade

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2008
Format : Książka
Liczba stron: 128
Półka: posiadam
Do kupienia: Papilon

Seria Adama Blade'a liczy sobie ponad 70 tomów. Ja przeczytałam na razie 6, jednak wciąż mam ochotę na więcej. Seria z pewnością znajdzie swoich zwolenników.

Owen wszedł wgłąb jaskini, choć było to zakazane. Wydawało mu się, że wewnątrz znajdowało się jakieś zwierzę. Chciał mu więc pomóc, jednak nigdy w życiu nie spodziewałby się, że znajdzie tam Eposa, najgroźniejszą z Bestii. Czy udało mu się przeżyć? Tymczasem Tom i Elenna szukali tego ptaka, jednak to on znalazł ich.

Pierwszy cykl tej serii bardzo mi się spodobał. Pochłonęłam go wręcz błyskawicznie. Dawno nie czytałam tak porywającej serii fantastycznej przeznaczonej dla młodszych czytelników. Niesamowicie spodobała mi się fabularnie. Styl także jest prosty, duża czcionka przyśpiesza czytanie. Pozycja zawiera także dość sporo ilustracji oraz karty do gry do kolekcjonowania. Pierwszy cykl zakończył się tym tomem, jednak ja już czekam na zakończenie kolejnego. Najlepiej czytać tę serię cyklami, gdyż pojedyncze książki są dość krótkie.

W tym ostatnim tomie autor chciał nam przekazać, abyśmy uwierzyli we własne siły. Choć czasami może nam się wydawać, że sobie z czymś nie poradzimy to wcale nie musi tak być. Może odnaleźć w sobie moc i siłę, aby stawić czoło przeciwnościom losu. Wszystko jest zakodowane w naszej psychice i to tylko d nas samych zależy, czy pokonamy swoje słabości, czy pozostaniemy bierni. Życzę, aby była to ta pierwsza ewentualność.

,,Na tropie Bestii. Epos, płomienny ptak" to już szósty tom serii, a zarazem ostatni cyklu. Warto się z nim zapoznać, gdyż jest naprawdę warty uwagi. szczególnie spodoba się tym, którzy lubią magiczne stworzenia i wierzą, że dobro zawsze zwycięża. Ja jestem tą serią zachwycona!

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


16 komentarzy:

  1. Fajna seria, ale tym razem nie dla mnie, bowiem szukam czegoś innego gatunkowo, coś dla osób 18+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będę miała obyczajową, może Cię zainteresuje:)

      Usuń
    2. To już zacieram ręce z radości :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.

      Usuń
  2. zapowiada się ciekawie, ale wszystko niszczy taka liczba tomów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest pierwszy cykl w całości, czyli 6 książek i kilka książek z drugiego.

      Usuń
  3. Czuc Twój zachwyt. Cieszę się, że seria tak przypadła Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo cieszę, bo tym tomem skończyłam pierwszy cykl.

      Usuń
  4. Seria nie dla mnie - ani fantastyka, ani młodzieżówka nie są moimi klimatami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się bardzo interesująca, ale znowu przeraziła mnie ta ilość tomów. Niestety to stanowczo ponad moje siły.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria mnie się niestety nie podoba :) Ale dobrze, że Ty ją wiernie czytasz. Ciekawa jestem, czy skusisz się na wszystkie tomy? To by było wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń